Velikan modne industrije i jedan od onih dizajnera o kojima se mogu ispisati stranice i stranice, proslavio je 87. rođendan i predstavio još jednu kolekciju visoke mode nazvanu ‘Shine’ za cijenjeni brend Armani Privé. Vrhunska kolekcija, u kojoj je satkana sva ljepota promišljeno biranih svila i satena, ponovno je dobila vrhunske kritike, a brojni su komentirali da Armanijeve tkanine izgledaju čarobno, kao da se razlijevaju po modelima. Kolekciju predstavljenu u Parizu otvorio je ni manje ni više nego odijelom, koje je zaokupilo pozornost prisutnih zbog atraktivne svilene tkanine koja je jednostavno ‘ukrala’ show. Baš u njegovoj maniri.
Vintage detalji na rukavima, nježne i iznimno romantične pastelne nijanse, prelijevajući sjaj na tkaninama modela i sam odabir mjesta na kojem je predstavio kolekciju imaju zajednički nazivnik - bezvremensku eleganciju koja seže do modnih trendova 50-ih i 60-ih godina, posebno među ženama u visokom društvu.
- Kolekciju sam posvetio trenutku ponovnog rođenja, slavlju i slobodi novog procvata nakon jedne od najtežih godina u našem životu - istaknuo je dizajner koji je, unatoč poznim godinama, vrlo aktivan u svom ateljeu i inovativan kada je riječ o krojevima, a ujedno je filantrop i nastoji pomoći talijanskome društvu jer mu je dalo bazu za modno carstvo koje je počeo graditi potkraj 70-ih godina prošlog stoljeća. Naime, pandemija koronavirusa, koja je lani poharala Italiju, jako je utjecala na slavnog dizajnera.
Prošle je godine aktivno podržao borbu protiv koronavirusa, koji je u Italiji odnio previše života, i to vrijednom donacijom milanskoj bolnici San Raffaele u kojoj su se nalazili brojni pacijenti zaraženi novim virusom. Armani je lani govorio i o tome kako će pandemija dubinski promijeniti svijet modne industrije, koji gubi velik novac jer su butici diljem svijeta bili zatvoreni, a u jednom je trenutku prestala proizvodnja novih kolekcija ponajprije zbog prekida u proizvodnom i distributivnom lancu. Podijelio je s javnosti svoju zabrinutost zbog utjecaja modne industrije i potrošačkog društva na okoliš, ali je često ostao neshvaćen jer su pravila profita nešto potpuno drugo.
- Luksuz ne može biti prolazan. On nije trendovski. Nema smisla da dizajniramo garderobu koja stoji samo nekoliko tjedana u trgovini, nakon čega dobije status zastarjelog i zamijene je nove stvari koje se zapravo ne razlikuju od prvotnih - napisao je dizajner čija je posljednja kolekcija pravi dokaz kako ultimativni stil, prije svega onaj s njegovim potpisom, nema predznak ni vremena ni sezone. Upravo je u tome čar industrije mode i ljepote.