Uobičajeno je da nova torba ili cipele izazovu ludnicu na modnoj sceni, no ove sezone naušnice Bottega Veneta model 'Drop' nepredvidivo su zasjele na modni tron ​​kada je riječ o trendovima.

'Primili smo više od stotine zahtjeva za ove naušnice', rekao je svjetski osobni kupac slavnih za Vogue.

Bottega Veneta naušnice rasprodale su za 48 sati
Bottega Veneta 

'Iako to nije neobično za jedan određeni komad (na primjer Hermes Chypre ili prošiveni Chanel mokasinke idu), iznenađuje nas vremenski okvir u kojem su se rasprodale - impresivnih 48 sati'.

Što je izazvalo iznenadni interes?

Pa, Dua Lipa je započela trend naušnica početkom kolovoza. Zatim je Kendall Jenner u rujnu zaokupila pažnju ovim zlatnim parom XXL naušnica, a istog je dana njezina mlađa sestra Kylie pozirala za Instagram s istim modelom nakita, ali u srebrnoj boji.

Kylie Jenner nosi Bottega Veneta srebrne naušnice
Instagram 

Zlatne naušnice jedan su od najvećih trendova 2022. i savršeno se slažu s minimalističkom odjećom (i zalizanim punđama), a silueta velike suze brenda Bottega Veneta djeluje bezvremenski.

To je pridonijelo da ih i Rosie Huntington-Whiteley i Bella Hadid dodaju u svoje košarice za kupovinu.

Međutim, poznate zvijezde nisu jedini razlog zašto su ovi dragulji u obliku suze tako posebni i viralni. Naime, bile su ključni komad na modnoj pisti kada je Matthieu Blazy debitirao sa svojom prvom kolekcijom za brend u veljači 2022. godine.