Londonski tjedan mode bio je nezaobilazna točka na modnoj karti svijeta prije nekoliko tjedana.

Razlog je i više nego očit - modna revija brenda Burberry i sjajan debi kreativnog direktora Daniela Leeja. Lee je predstavio kolekciju koja je očekivano prštala britanskim ‘heritage’ elementima.

profimedia-0757488615.jpg
Profimedia 

Modeli s prepoznatljivim motivom jahača - Equestrian Knight, koji je Lee predstavio na nedavnoj prezentaciji rebrandinga, karirani uzorci, trench komadi od kašmira i plava boja kao baza kolekcije. Na pisti je bio vidljiv i nezaobilazan, dominirajući motiv engleske ruže.

profimedia-0757533757 (1).jpg
Profimedia 

Neki od modnih komentara upućuju na to da je revija bila protkana doživljajem engleskog sela i elementima odlaska u lov - motiv patke i kape u obliku patke te veliki krzneni privjesci za ključeve nalik zečjim šapama (nije naodmet podsjetiti da Burberry od 2018. koristi umjetno krzno). Revija je obilovala modnim dodacima - torbama, cipelama, termos-bocama u pletivu - što je još jedan element Leejeve modne strategije jer planira da upravo modni dodaci čine više od 50 posto prodaje brenda.

profimedia-0757630942.jpg
Profimedia 

Osim što je to bila prva Leejeva revija za Burberry, važna je i zato što je riječ o jednom od rijetkih preostalih neovisnih luksuznih brendova. Usto, brend je blisko vezan uz britansku modu, što je dio strategije izvršnog direktora Jonathana Akeroyda.

Reviju su podržale slavne osobe iz modnog svijeta kao što su Naomi Campbell, bivši Burberryjev kreativni direktor Christopher Bailey, Anna Wintour, Baz Luhrmann, Rosie Huntington-Whiteley...