+Tematski stand up comedy show duhovitog naziva Štiklom u mozak, loptom u dupe o boljim i gorim polovicama, single životu i vječnim ženskim problemima, pod palicom spisateljice i komičarke, Marijane Perinić, nasmijali su mnogobrojne uzvanike. U sklopu showa, pod svjetlima reflektora i s mikrofonom u ruci pridružio joj se i kolega Krešimir Rich koji je iz 'perspektive oženjenog mužjaka' progovorio o muško-ženskim odnosima i publiku doveo do suza od smijeha. Ljubav prema cipelama ipak je bila glavni razlog sinoćnjeg okupljanja. Mnogobrojne pripadnice ljepšeg spola pogledale su izložene Deichmann štikle iz najnovije kolekcije i još jednom 'potvrdile' neopisivu ljubav prema cipelama... Ljubav je to koja nema granica - od balerinki, preko cipela na petu do čizmica, pa sve do tenisica. Da Hrvatice uistinu vole cipele pokazalo je i ovogodišnje Deichmann-ovo istraživanje u kojem je čak 45% od oko 7000 ispitanica izjavilo kako stalno misli da je vrijeme za nove cipele, a 48% potvrdilo da se cipele ne broje već obožavaju! Cipelice u različitim oblicima i bojama inspirirale su i kompaniju 3M, koja je uz najpoznatije izume, Post-it® samoljepljivi blok te Scotch®Magic™ nevidljivu ljepljivu traku, osmislila zabavne i elegantne Post-it® i Scotch® stolne dispenzere u obliku štikle, torbice ili dijamanta za ljubiteljice mode i modnih trendova. Tako je zagrebački kafić Atrij sinoć bio u 'znaku' Deichmann i Scotch® štikli – cipela s vrtoglavim potpeticama za noćne izlaske, štikli za posao i svaki dan, ali i veselih štikli dispenzera za radni stol koje ujedno mogu biti i idealan dar za nadolazeće blagdane. Uz ugodno druženje i ukusne slatke zalogajčiće u režiji slastičarnice Torte i to uzvanici su prolistali prosinačko izdanje časopisa Cosmopolitan s obiljem inspirativnog štiva i ideja za blagdansku sezonu darivanja ...

Story 3199
Fotografije: Robert Gašpert