Poznati europski modni brand RESERVED svečano otvara svoju prvu hrvatsku trgovinu 18. listopada u 16 sati, u Arena Centru u Zagrebu. Prvih stotinu kupaca očekuju darovi, kao i fotografiranje s poznatim osobama, dok će im Iva Balaban, jedna od najbolje odjevenih Hrvatica, pomagati savjetima pri odabiru idealnih odjevnih kombinacija. RESERVED je jedan od najpopularnijih modnih brandova u Europi, a poznat je po različitim trendovskim kolekcijama za žene, muškarce i djecu.
Prisutan je u čak 11 zemalja s više od 500 trgovina. RESERVED nudi sve što je potrebno za kreiranje vlastitog jedinstvenog stila po pristupačnim cijenama. Kolekcije su uvijek u skladu sa svjetskim trendovima, a klasični komadi, nakit i jednostavne forme oduševit će mnoge Hrvate. Zaštitno lice za jesen/zimu 2014. poznata je manekenka Georgia May Jagger koja predstavlja Let's Fashion kolekciju za žene. Let's Fashion uključuje stilove za različite prilike inspirirane neprekidnim ritmom urbanog života: od ležernih odjevnih kombinacija do klasičnih komada.
Jesenska linija Silent namijenjena je muškarcima, a odiše udobnom i ležernom odjećom.
O brandu RESERVED
Kao vodeći brand LPP kompanije, RESERVED ima više od 500 dućana u istočnoj i centralnoj Europi i smatra se vodećim lancem modnih trgovina. RESERVED trgovine planiraju se otvoriti u svakom velikom gradu u Njemačkoj i u europskim metropolama poput Londona, Pariza i Milana, dok se, nakon Zagreba, više trgovina u Hrvatskoj planira otvoriti kroz sljedeće godine. LPP S.A. je globalna tvrtka s više od 1 600 trgovina modnih brendova: RESERVED, Cropp, Mohito, House i Sinsay. U 2013. više od 70 milijuna komada odjeće prodano je, a prihodi od prodaje prelaze više od jedne milijarde.
Fotografije: Story Press
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.