U zaigranoj atmosferi UP2PLAY igraonice u zagrebačkom Centru Cvjetni, uz slogan ODABERITE nježnost, poznata robna marka Johnson’s ponovno je lansirala nježne proizvoda za djecu među kojima je i nova Johnson’s Cotton Touch™ linija, posebno osmišljena za osjetljivu kožu novorođenčadi. Brojni uzvanici, među kojima su se našle i poznate mame Nevena Rendeli, Nataša Janjić i Vanda Winter, pogledali su zanimljivu prezentaciju koju je moderirala Ida Prester a kroz koju su se mogli uvjeriti u sve prednosti novih, poboljšanih Johnson’s proizvoda.
Naime, kroz desetljeća pionirskih istraživanja i rigoroznih ispitivanja, Johnson’s je surađivao s tisućama roditelja kako bi unaprijedio proizvode iznutra i izvana.
Više od 400 sastojaka odbačeno je tijekom preoblikovanja pa su konačan rezultat jednostavniji i nježniji proizvodi bez parabena, sulfata i boja, oblikovani su da smanje rizik za alergije te sadrže 90% prirodno dobivenih sastojaka.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju