Iako je u petome mjesecu trudnoće, na Ljupki Gojić Mikić ne primijeti se ni kilogram viška, stoga ne čudi što je bez problema snimila novu reklamu za Franck. Vitka i atraktivna Midikennova manekenka ljetos je drugi put stala pred kamere Franckova i tima marketinške agencije Torrens koji su 29-godišnjakinju još jednom angažirali u kampanji. - Liniju proizvoda Franck Cafe i dalje povezujemo s Ljupkom. Bit je da se Franck kao tradicionalna tvrtka s kvalitetom poveže s našom najvećom manekenkom koja je snimanje odradila profesionalno. Važno nam je naš mladi brand Franck Cafe povezati s mladima, a Ljupka povezuje i mlađe i starije zato što u sebi ima dozu modernog, ali i tradicionalnog. To je vidljivo kad pogledamo njezin život i brak, koji su jako uspješni - otkriva Silvana Fanjek, direktorica službe marketinga u Francku. Suradnjom je zadovoljna i Ljupka koja ističe kako je do sada snimila dosta reklama u Americi, pa može potvrditi kako je to što radi Franck uistinu na svjetskoj razini. - Mika me godinama zezao da bi me Franck trebao uzeti za reklamu jer njihovu kavu oduvijek imamo kod kuće pa smo se oboje slatko nasmijali kada su me nazvali. Valjda su osjetili da puno pijem njihovu kavu. Čak i kad sam u New Yorku ili u Japanu, nosim je sa sobom. A u New Yorku se čak može kupiti. Prvu reklamu snimali smo tri i pol mjeseca nakon rođenja Jane i zapravo mi je bio užitak ponovno ući u studio. Sada je situacija malo drukčija. Mogu češće sjesti, ali mislim da svi ostali na setu više od mene primjećuju moj trbuh. Kada stojim ispred kamere, zaboravim na to - kaže Ljupka koja se odlično zabavlja na setu. - U prvoj me reklami kaskader Ivo Krištof učio kako skočiti i kako pasti, ali nitko ne vjeruje da sam sve sama obavila. Nije bilo užadi. Stvarno sam skakala. I ovaj je put snimanje zanimljivo. Dosta se glumi, što mi se sviđa, iako nisam profesionalna glumica, nego model. Reklama je posljednje što ću napraviti kada su posrijedi gluma i kamere. Već sam odbila nekoliko uloga u filmovima. Mi, modeli, pogotovo u Americi i Francuskoj, često dođemo u priliku da nas redatelji zovu zato što im se svidi lice, no nikad nisam bila dovoljno hrabra jer smatram da svoj posao moram obaviti perfektno, a nisam sigurna bih li u tome bila toliko dobra - zaključuje uspješna manekenka i poduzetnica. Iako nam nije otkrila pojedinosti o reklami, doznajemo da će biti još zanimljivija od prve. - Spot je vrlo zahtjevan jer je riječ o kombinaciji igranog filma i kompjutorskih animacija. Poslije svaku scenu moramo prilagoditi u studiju kako bi joj se dodala dramatičnost - objasnila je Katarina Viličić iz agencije Torrens. Napisala Nikolina Kunić Fotografije Matea Smolčić
&!-- -->

