Trgovački lanac Lidl Hrvatska započeo je suradnju s još pet domaćih dobavljača, a sve u sklopu projekta 'Okusi svoj zavičaj', započetim 2016. godine s Hrvatskom gospodarskom komorom kada smo projekt započeli sa 16 OPG-ova i njihovih 50-ak proizvoda iz asortimana voća i povrća. Lidlov brend „Okusisvoj zavičaj“ trenutno broji 90-ak proizvoda od ukupno 35 hrvatskih OPG-ova i malih proizvođača. Od četvrtka, 22. ožujka, Lidlova će ponuda biti proširena akcijskom ponudom Okusi svoj zavičaj, pa će se tako na policama svih Lidlovih trgovina naći 9 novih proizvoda vrhunske kvalitete po odličnim cijenama.
Pašteta od boškarina, češnjovka, kozji sir iz mišine, vina Škrlet i Crljenak, torte od oraha i čokolade, breskvice te prirodna deo krema – ovih 9 novih proizvoda moći će se od 22. ožujka pronaći u Lidlovim trgovinama. Riječ je o nastavku projekta Okusi svoj zavičaj kojim Lidl domaćim malim proizvođačima želi omogućiti da svoje proizvode plasiraju u Lidlove trgovine i time dodatno potaknuti konkurentnost obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.
"Rad s Lidlom znači mi jako puno jer mi se s takvim svjetski poznatim i jako korektnim kupcem otvara mogućnost normalnog i zdravog poslovanja. Plan mi je usavršavati i još poboljšati kvalitetu proizvoda i postepeno, koliko budem imao mogućnosti, modernizirati i obnavljati opremu za rad; solarna centrala kod svinja, novu rashladu u pogonu, dimne komore, pakirku sa zaštitnom atmosferom i naravno, ako bude moguće, biti ekskluzivni dobavljač Lidla sa zdravom prehranom“, kazao je ovom prilikom Lidlov
dobavljač Vlado Ferbežar.
O Lidlu
Trgovački lanac Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedna je od vodećih tvrtki u prehrambenoj maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Lidl je zastupljen u 30 zemalja širom svijeta, a trenutno ima 10.000 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 28 zemalja Europe.
Kao trgovački lanac, Lidl se vodi načelom optimalnog omjera cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distributivnim centrima i uslugama. Kao pružatelj sustava, Lidl Stiftung, sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa. U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjavanje svojih obećanja o kvaliteti svaki dan. Tvrtka se usredotočuje na ona područja u kojima njeno djelovanje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: širina
ponude, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri. Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 93 trgovine i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši gotovo 2200 zaposlenika.