Esprit, koji je na tržištu od 1968., uspješno posluje pod motom 'We want to make you feel good to look good'. Jednostavnost, svježina, autentičnost i ležernost samo su dio modnih atributa te uspješne modne marke koja se bavi stvarnim ljudima. Esprit, koji je prisutan na 40 svjetskih tržišta, ovog proljeća nastavlja s kampanjom #ImPerfect, koja je prvi put uspješno predstavljena krajem prošle godine. Zabavan i plesno obojen sadržaj kampanje donosi važnu poruku o izražavanju osobnosti. U proljetnoj verziji se 12 potpuno različitih pojedinaca izražava kroz ples i legendarnu pjesmu iz 90-ih godina prošlog stoljeća 'Pump up the Jam'. Rezultat kampanje je zaigran i osoban odnos pojedinca prema modi. Pridružite se modernom i plesnom pokretu na društvenim mrežama i postanite dio Esprit zajednice pod #ImPerfect. Pored ove samostalne trgovine, za sada jedine u Hrvatskoj, uskoro se planira otvaranje još jedne Esprit trgovine, koja će se nalaziti u trgovačkom centru City Center one East. Snažnije prisustvo Esprit-a na regionalnim tržištima dio je strateških regionalnih planova multinacionalne tvrtke Sportina Group za 2016. godinu, koja do kraja godine planira povećati broj svojih prodajnih mjesta sa 315 na ukupno 350. Foto: Promo
Prva Esprit trgovina u Hrvatskoj
Još iz kategorije
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju