Massimo Dutti značajno je proširio svoju ponudu na čak 650 kvadratnih metara u travnju prošle godine. Trgovina Bershka u ožujku ove godine preuređena je u novom konceptu na 1.katu, dok se Pull&Bear otvorio 20. travnja u prizemlju centra na čak 570 kvadratnih metara. Koncept „California“ koji predstavlja ova Pull&Bear trgovina je evolucija koncepta branda uz zadržavanje njegovih karakterističnih obilježja kao što su kultni surferski kombiji i veliki LED panoi. Rasvjeta, svjetlije palate boja i jednostavniji detalji značajke su novog koncepta trgovine koji kolekcije stavljaju u prvi plan. Trend unapređenja prodajnih prostora započeo je u Arena Centru posljednjih godina preuređenjem trgovina u tzv. concept storove ili „experience“ destinacije poput Reebok FitHub store-a i Women Secret-a, ili pak značajnim proširenjem ponude postojećih trgovina poput trgovine H&M proširene na 2200 kvadratnih metara kao i trgovina Mango i dm proširenima još 2014. godine kada su i Cinestar kina otvorila prvo 4DX kino u Hrvatskoj. Odličan „makeover“ prodajnog prostora, napravila je i kuća prirodne kozmetike Lush u povodu 20 godina svoga poslovanja na hrvatskom tržištu te se odlučila za povećanje ponude u skladu s najvišim standardima svoje robne marke. Još jednu takvu sjajnu dizajnersku intervenciju napravio je i Tele 2 koji je uz proširenje trgovine predstavio i svoj prvi „experience“ centar upravo u Arena Centru. Svoje „prodajne kvadrate“ obnovile su i trgovine Carpisa i Nike izabravši Arena Centar kao pravu lokaciju. Arena Centar, koji već nekoliko godinu zaredom potvrđuje svoju vodeću poziciju na tržištu shopping centara, uspješnost svoje strategije poslovanja dokazao je i u prvom tromjesečju ove godine. Orijentiran na inoviranje ponude kako modnih brandova tako i gastro ponude i ponude zabave, isprofilirao se kao nezaobilazna destinacija Zagrepčana, no i posjetitelja iz drugih hrvatskih gradova i regionalnih centara. Interes brandova za upečatljivijom prisutnošću u Arena Centru ne čudi s obzirom da je Arena Centar u prva tri mjeseca ove godine ostvario rast posjećenosti od 10%, rast potrošnje po kvadratnom metru od 16,5%, rast potrošnje po posjetitelju od 5,7% te ukupni rast prometa u trgovinama od 16,5 posto. Ove brojke su rezultat jasne strategije poslovanja ali i spremnosti za inovativne iskorake.
Atraktivna Sydney Sweeney u atraktivnoj Jimmy Choo kampanji: Cipele, torbice i neodoljiva privlačnost uspješne glumice
Kako se odjenuti u svibnju: Donosimo 10 modnih izdanja koja će vam pomoći u biranju kombinacija za prijelazno razdoblje
Netflix u svibnju donosi jedva očekivane nove, ali i kultne filmove: Ovih 5 sigurno gledamo kroz mjesec
'Kako da ja njoj sad objasnim?': Alena Bičevića prijateljica prozvala zbog korekcija, njegov odgovor nitko nije očekivao
Otkrivena tajna obitelji Živojinović: Sve se dogodilo u SAD-u, a tiče se njihovih sinova
Vratio joj je osmijeh na lice: Ana Iz 'Braka na prvu' pozirala s voljenim muškarcem pa mu uputila emotivne riječi
Još iz kategorije
Čime se bavi Davor Šuker nakon sportske karijere: Proslavljeni Vatreni pokrenuo posao u Las Vegasu
Jelena Đoković zablistala u Madridu: Nosila ogrlicu vrijednu gotovo pola milijuna eura koja je oduševila sve
Iznenadila svojim proporcijama: Znate li koliko je visoka i koliko kilograma ima Georgina Rodriguez?
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju