Carlsberg Croatia sa svojim brendom Somersby i Centar Kaptol predstavili su danas 'Pic The Bic' natječaj za oslikavanje bicikala. Riječ je o natječaju namijenjenom svim profilima umjetnika i dizajnera kao i studentima dizajna, arhitekture, primijenjene umjetnosti i srodnih studija, a cilj je oslikavanje ukupno 15 gradskih bicikala prema  prijavljenom idejnom rješenju. Polazišna tema za idejno rješenje i jedini uvjet za sudjelovanje u natječaju je korištenje nekog od elemenata iz vizualnog identiteta brenda Somersby kao što je prepoznatljivo Somersby drvo, jabuka ili pak žuta i zelena boja logotipa. Uz moderatoricu Ivu Šulentić, natječaj su predstavile naša poznata dizajnerica Aleksandra Dojčinović i Ivana Tavra iz Carlsberga Croatia. Da je bicikl mnogo više od prijevoznog sredstva pokazat će i naši poznati dizajneri, umjetnici i ostali  kreativci od kojih će svaki u svom stilu dekorirati dodatnih 5 gradskih bicikala. Uz Aleksandru  Dojčinović, ovog će se zanimljivog dizajnerskog zadatka primiti akademski slikar i konceptualni umjetnik Saša Šekoranja, glumica Marija Borić, dizajnerski dvojac Elfs, te dizajner nakita Nenad Sovilj, koji su na današnjem predstavljanju podržali projekt.

Story 1298
Natječaj počinje u petak, 26. travnja objavom poziva za sudjelovanjem, a prijave i dostava idejnih rješenja za oslikavanje bicikala, odvijat će se do 13. svibnja putem portala Budi IN (www.budi.in). Ocjenjivački sud u sastavu predstavnika organizatora imat će zadatak do 20. svibnja odabrati 15 najboljih čijim će autorima ili autorskim timovima biti dodijeljeni bicikli za oslikavanje prema prijavljenim idejnim rješenjima. Najboljih 15 oslikanih Somersbike bicikala bit će predstavljeno 14. lipnja na izložbi u Centru Kaptol, a autore tri najbolja rješenja, prema ocjenjivačkom sudu, očekuju nagrade u bruto iznosu od 10.000 kuna za prvo, 7.000 kuna za drugo i 5.000 kuna za treće mjesto. Sudionici natječaja koji ne osvoje jednu od tri novčane nagrade, ovo će ljeto privlačiti mnoštvo pogleda gdje god biciklirali' jer im bicikli ostaju u vlasništvu. Termini i rokovi natječaja: 26. travnja - Objava poziva na natječaj 13. svibnja do 12.00h -  - Rok za prijavu na natječaj i slanje idejnih rješenja za oslikavanje bicikala u elektronskoj formi (pdf format ne veći od 15MB, rezolucije 300 dpi, do A3 formata) / prijave idu preko portala Budi IN 20. svibnja - Objava 15 odabranih idejnih rješenja do 25. svibnja - Autori odabranih 15 idejnih rješenja preuzimaju neoslikane bicikle u Centru Kaptol do 10. lipnja - bicikle u Centru Kaptol - Dostava oslikanih bicikala u Centar Kaptol 14. lipnja - Objava dobitnika i dodjela prve tri nagrade / otvorenje izložbe Rashlađen u čaši s puno leda, Somersby su prvo prihvatili aktivni urbani ljudi uvijek otvoreni za nove trendove, izazove i promjene, što je također važno imati na umu kod osmišljavanja i razrade idejnog rješenja koje će bicikl, kao omiljeno i ekološki prihvatljivo gradsko prijevozno sredstvo, pretvoriti u osebujan modni dodatak ili pak umjetničko djelo na kotačima. Foto: Story Press