Ugledni predavači uvijek su bili jak adut Weekend Media Festivala. Ove će godine tako predavanja, među ostalim, održati ravnatelj Beogradske filharmonije, Ivan Tasovac; Tom Buday, voditelj marketinga i odjela za komunikaciju s potrošačima Nestlea, potom njemački profesor poslovne strategije Nicholas Kfuri, kao i voditelj sektora izvoza u Google Israelu NirKorczak, koji će govoriti o odnosu lokalnog i globalnog u digitalnom svijetu. Kreativni očaj Ivana Tasovca Za uspješan iskorak u kulturi nije dovoljna potpora države, nego i šire javnosti, ali i privatnog sektora. To najbolje zna Ivan Tasovac, ravnatelj Beogradske filharmonije, koji će na Weekendu održati predavanje o tome kako se s voljom i smislom za komunikaciju kulturne institucije obično namijenjene uskom krugu ljudi mogu približiti i širokoj publici. Tasovac je u projektu velikog povratka Beogradske filharmonije u centar kulturnog života Srbije angažirao čak i romski orkestar Black panters, koji je svirajući na jednom beogradskom splavu nosio majice s natpisom „Black panters vole Beogradsku filharmoniju!“ Tasovac stoji i iza regionalne suradnje Beogradske, Zagrebačke i Ljubljanske filharmonije, što je jedan od rijetkih uspješnih primjera regionalne suradnje u institucionalnoj kulturi. I totalni autsajderi mogu imati uspješnu tvrtku Dvadesetgodišnjaci, propali studenti i totalni autsajderi mogu postati uspješni poslovni ljudi, čak i ako nemaju kontakata, veza, referenci i velikih klijenata. Kako? Recept daje Viktor Marohnić, jedan od predavača na 6. Weekend Media Festivalu. Marohnić je suosnivač i direktor ShoutEm Five minutes studija iz SAD-a, a u Rovinju će govoriti o tome kako pokrenuti posao i stvoriti veliku respektabilnu tvrtku. Pritom tvrdi da se više veseli kada može potrošiti istu količinu vremena i novca za klijenta poput male pekarne Vjesnik, nego za neku od deset najvećih hrvatskih ili 500 najvećih američkih kompanija, jer “i Microsoft, Google i Facebook počeli su tako da su riješili problem malih ljudi koji nemaju novca za skupa rješenja”.
Želite kupiti popularnu majicu s natpisom 'I Told Ya'? Napokon je dostupna na stranicama modne kuće Loewe
Sretan rođendan Donatella Versace: Podsjećamo na njene kolekcije i modele koji su postali važan dio modne povijesti
S rumenilom do Face Lifta uz jedan trik: Evo kako ga nanijeti na obraze da dobijete efekt podizanja lica
Vratio joj je osmijeh na lice: Ana Iz 'Braka na prvu' pozirala s voljenim muškarcem pa mu uputila emotivne riječi
Marija podijelila predivne trenutke sa sinom: Ljuljala ga je i puštala mu pjesmu ove preminule legende
Serija 'Toma' oživjela je pjesmu iza koje se krije velika tragedija: Na pretužnu istinitu priču nitko neće ostati imun
Još iz kategorije
Čime se bavi Davor Šuker nakon sportske karijere: Proslavljeni Vatreni pokrenuo posao u Las Vegasu
Jelena Đoković zablistala u Madridu: Nosila ogrlicu vrijednu gotovo pola milijuna eura koja je oduševila sve
Iznenadila svojim proporcijama: Znate li koliko je visoka i koliko kilograma ima Georgina Rodriguez?
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju