Cijele su nam godine Procter&Gamble i dm uz svoja zaštitna lica - glumicu Leonu Paraminski i sada Miju Kovačić, TV-voditeljicu, dizajnericu interijera te kolumnisticu StoryBooka, poručivali kako je jednostavno biti posebna, a za kraj ovogodišnje uspješne kampanje udružili su snage i s poznatom hrvatskom dizajnericom Đurđicom Vorkapić i njenim modnim brendom Hippy garden. Multibrend kampanja 'Jednostavno je biti posebna!' kojom su tijekom godine P&G i dm darivali vjerne kupce Panteneovih, Wellinih, Wellaflexovih i proizvoda Head&Shoulders za kraj godine uistinu će završiti na vrlo glamurozan i ženstven način. Svi koji od 1. studenog do 15. prosinca u dm-ovim prodavaonicama diljem Hrvatske kupe bilo koja dva P&G-ova proizvoda Pantene, Wella, Wellaflex ili Head&Shoulders, pri jednoj kupnji i pošalju sms, ili se prijave na internetskoj stranici, s brojem računa, uz malo sreće mogli bi osvojiti jednu od čak 10 haljina Hippy garden.
Doznajte kako do haljine Hippy garden uz koju je 'Jednostavno biti posebna'!
Ovog ljeta kanaliziramo nostalgičan beachy vibe koji nas vraća u Y2K: Spremni smo za Dolphin Girl Summer
Probiotici vs. Prebiotici: Koja je razlika, u kojim ih namirnicama nalazimo i što naša crijeva zaista trebaju?
Tjedni horoskop od 16. do 22. lipnja 2025.: Mars u Djevici i sezona Raka otkrivaju uzbudljive dane pred nama
Ona je bila prva ljubav Dina Merlina: Ostavila ga zbog bogataša, a on joj posvetio hit i oženio skromnu Amelu
'Spavala je u autu na mojim koferima': Meri Cetinić je pokojnu kći vodila na turneje, za njenog oca godinama nisu znale
Balašević je ovu pjesmu posvetio supruzi: Najljepša je u Čolinoj karijeri, no zbog ovoga ju nikad ne pjeva na koncertima