Cijele su nam godine Procter&Gamble i dm uz svoja zaštitna lica - glumicu Leonu Paraminski i sada Miju Kovačić, TV-voditeljicu, dizajnericu interijera te kolumnisticu StoryBooka, poručivali kako je jednostavno biti posebna, a za kraj ovogodišnje uspješne kampanje udružili su snage i s poznatom hrvatskom dizajnericom Đurđicom Vorkapić i njenim modnim brendom Hippy garden. Multibrend kampanja 'Jednostavno je biti posebna!' kojom su tijekom godine P&G i dm darivali vjerne kupce Panteneovih, Wellinih, Wellaflexovih i proizvoda Head&Shoulders za kraj godine uistinu će završiti na vrlo glamurozan i ženstven način. Svi koji od 1. studenog do 15. prosinca u dm-ovim prodavaonicama diljem Hrvatske kupe bilo koja dva P&G-ova proizvoda Pantene, Wella, Wellaflex ili Head&Shoulders, pri jednoj kupnji i pošalju sms, ili se prijave na internetskoj stranici, s brojem računa, uz malo sreće mogli bi osvojiti jednu od čak 10 haljina Hippy garden.
Doznajte kako do haljine Hippy garden uz koju je 'Jednostavno biti posebna'!
Objavljeno 28.10.2013. 17:00h → 17:02h
Planirate blagdanska druženja u vašem domu? Dua Lipa ima 5 odličnih savjeta za još bolje zajedničko vrijeme kod kuće
COOK WITH STORYBOOK: Zima je, vrijeme je za pripremu omiljenog skandi koktela - glögga
Kako pripremiti kožu lica za blagdansku sezonu? Uz ovih 7 savjeta, koža je svježa i blistava za svaku prigodu
Toni je kleknuo još jednom: Valentina zbog zaruka isprozivala RTL, on se 'iskupio' ponovnom prosidbom
Imala je 17 kad je snimila vrele scene s Draganom Nikolićem: 'Tražio je da svi napuste sobu, ostali smo sami u krevetu'
Prvo oglašavanje Vatroslava Tijana nakon Valentininih zaruka s Tonijem: 'Kad je tata tu...'
Još iz kategorije