Kupovina i nije tako zabavna kada je riječ o nabavi svakodnevnih potrepština. Lov na popuste i uspoređivanje cijena nisu uvijek jednostavni kao što se čini, ponekad pronalaženje najbolje ponude izgleda poput uspoređivanja krušaka i jabuka. Etikete i cijene trebale bi biti vodič za pametnu kupovinu, no mnogi ne znaju kako ih uvijek pravilno koristiti. Zato je Međunarodno udruženje proizvođača sapuna, deterdženata i sredstava za održavanje čistoće (A.I.S.E.) provelo istraživanje kako bi doznalo raspolažu li potrošači svim potrebnim informacijama za pametnu kupovinu čije je rezultate predstavila Hrvatska gospodarska komora, Sektor za industriju, Zajednica proizvođača i veletrgovaca sredstvima za pranje, čišćenje i kozmetiku. Kupovina deterdženta samo je jedan od primjera koji pokazuje koliko je teško u moru ponuđenih proizvoda donijeti pravu odluku. Kako bi potrošači uspješno usporedili cijene tekućeg deterdženta, kapsula ili praškastih proizvoda, trebali bi usporediti njihove litre i kilograme ili proizvode pojedinačno. No, postoji i jednostavniji način za usporedbu. O kojem se načinu radi u nastavku otkriva nositelj projekta - Zajednica proizvođača i veletrgovaca sredstvima za pranje, čišćenje i kozmetiku pri HGK. A.I.S.E. je 2004. godine kreirao takozvanu washload ikonu koja prikazuje broj prosječnih pranja koje je moguće ostvariti jednim pakiranjem deterdženta. Ikona se nalazi na prednjoj strani deterdženta, obično u donjem lijevom kutu pakiranja ako se nalazite ravno ispred police. Grafičko rješenje ikone podsjeća na košaru s rubljem unutar koje je pozicioniran veliki broj. Ikona se univerzalno postavlja na sve oblike deterdženata bilo da se radi o praškastima, tekućima ili onima u kapsulama. Rješenje za pametnu kupovinu dostupno je već neko vrijeme, samo ga potrošači trebaju primijeniti. No, jesu li oni svjesni washload ikone i njezinog značenja?
Planirate blagdanska druženja u vašem domu? Dua Lipa ima 5 odličnih savjeta za još bolje zajedničko vrijeme kod kuće
COOK WITH STORYBOOK: Zima je, vrijeme je za pripremu omiljenog skandi koktela - glögga
Kako pripremiti kožu lica za blagdansku sezonu? Uz ovih 7 savjeta, koža je svježa i blistava za svaku prigodu
Toni je kleknuo još jednom: Valentina zbog zaruka isprozivala RTL, on se 'iskupio' ponovnom prosidbom
Imala je 17 kad je snimila vrele scene s Draganom Nikolićem: 'Tražio je da svi napuste sobu, ostali smo sami u krevetu'
Prvo oglašavanje Vatroslava Tijana nakon Valentininih zaruka s Tonijem: 'Kad je tata tu...'
Još iz kategorije