Kupovina i nije tako zabavna kada je riječ o nabavi svakodnevnih potrepština. Lov na popuste i uspoređivanje cijena nisu uvijek jednostavni kao što se čini, ponekad pronalaženje najbolje ponude izgleda poput uspoređivanja krušaka i jabuka. Etikete i cijene trebale bi biti vodič za pametnu kupovinu, no mnogi ne znaju kako ih uvijek pravilno koristiti. Zato je Međunarodno udruženje proizvođača sapuna, deterdženata i sredstava za održavanje čistoće (A.I.S.E.) provelo istraživanje kako bi doznalo raspolažu li potrošači svim potrebnim informacijama za pametnu kupovinu čije je rezultate predstavila Hrvatska gospodarska komora, Sektor za industriju, Zajednica proizvođača i veletrgovaca sredstvima za pranje, čišćenje i kozmetiku. Kupovina deterdženta samo je jedan od primjera koji pokazuje koliko je teško u moru ponuđenih proizvoda donijeti pravu odluku. Kako bi potrošači uspješno usporedili cijene tekućeg deterdženta, kapsula ili praškastih proizvoda, trebali bi usporediti njihove litre i kilograme ili proizvode pojedinačno. No, postoji i jednostavniji način za usporedbu. O kojem se načinu radi u nastavku otkriva nositelj projekta - Zajednica proizvođača i veletrgovaca sredstvima za pranje, čišćenje i kozmetiku pri HGK. A.I.S.E. je 2004. godine kreirao takozvanu washload ikonu koja prikazuje broj prosječnih pranja koje je moguće ostvariti jednim pakiranjem deterdženta. Ikona se nalazi na prednjoj strani deterdženta, obično u donjem lijevom kutu pakiranja ako se nalazite ravno ispred police. Grafičko rješenje ikone podsjeća na košaru s rubljem unutar koje je pozicioniran veliki broj. Ikona se univerzalno postavlja na sve oblike deterdženata bilo da se radi o praškastima, tekućima ili onima u kapsulama. Rješenje za pametnu kupovinu dostupno je već neko vrijeme, samo ga potrošači trebaju primijeniti. No, jesu li oni svjesni washload ikone i njezinog značenja?
U kupovini uspoređujete kruške i jabuke?
U nedjelju 13. travnja izlazi poseban Ružičasti pun Mjesec: Pada u znak Vage, a evo zašto predstavlja prekretnicu svima
The White Lotus ruši rekorde gledanosti: Gledatelji su još uvijek pod dojmom finala a mi jedva čekamo četvrtu sezonu
Sigurni smo da će postati viralni komad: Pronašli smo savršeno proljetno odijelo u hit butter yellow boji sezone
Ovako su izgledali prije 21 godinu: Zarukama Severine i Srećka Vargeka presudila je intimna snimka s jahte
'Najglasniji nisu uvijek najiskreniji': Miloš priznao da ga je Maida povrijedila, ona oplela po njemu kao nikad do sad
Našli se u tajnosti? Jedna fotografija iz Beograda raskrinkala Lauru i Miloša, ona mu poručila: 'Volim te'
Još iz kategorije
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.