U ovo najtoplije doba godine tvrtka Coca-Cola odlučila je građane Dubrovnika, osim ponudom svojega najpoznatijeg pića, dodatno osvježiti i posebnim inovativnim načinom oglašavanja. Naime, na autobusnoj stanici na Pilama kompanija je postavila zonu za osvježenje, poseban citylight oglas koji na pritisak dugmeta izbacuje vodenu maglicu za trenutačno osvježenje prolaznika. „Protiv nesnosnih ljetnih vrućina najbolje je boriti se uz bočicu tekućine i osvježavajuću rashlađenu Coca-Colu. No nemate li je kraj sebe u trenutku kada se zateknete u ovom dijelu grada, a žudite za osvježenjem, Coca-Cola spas nudi već iza ugla“, izjavila je Vesna Vlahović Dašić, direktorica marketinga Coca-Cole Adria. „Stanica na Pilama naša je mala oaza koju smo pripremili za sve prolaznike i putnike jer znamo da stajanje i hodanje po suncu može biti teško izdrživo. Nadamo se da će zona za osvježenje našim sugrađanima barem malo olakšati boravak na vrućinama i uživanje u brojnim lijepim sunčanim danima koji su pred nama“, zaključila je.
Coca-Colin inovativan i osvježavajući način oglašavanja
Tjedni horoskop od 14. do 20. srpnja 2025.: Saturn je počeo svoju retrogradnost, a uskoro mu se pridružuje i Merkur
Mini Dior, maxi dojam: Riot Rose odjeven u mini Diorov look iz najnovije kolekcije zasjenio i mamu Rihannu
Ovoljetni izazov - 7 dana bez slatkog: Što se događa s licem, tijelom i umom kad izbacimo šećer?
Jelena Karleuša priznala da je varala Duška Tošića: 'Kćeri nisam mogla zaštititi od onoga što su gledale u svojoj kući'
Koga je Jelena Đoković ljubila prije Novaka? Zgodni Ivan zaveo je i glumicu koju ste obožavali u RTL-ovoj seriji
Nakon pomirbe napustili Slavoniju: Toni i Valentina iz 'Ljubav je na selu' opet zajedno