Evo smjernica kojih se Nataša drži kad nabavlja novi smartphone:Želite imati najnoviji uređaj Želite li imati najbolji trenutačno dostupan hardver i softver, dvojbe nema - najjednostavniji način da to napravite je kupnja najnovijeg uređaja u klasi. Realno, u današnje vrijeme čekati dvije godine na novi mobilni uređaj je puno. Pogotovo kad znamo da svake godine na naše tržište stiže nekoliko desetaka novih modela s najnaprednijim funkcionalnostima. Veliki proizvođači nove perjanice na tržište izbacuju u pravilnim razmacima, otprilike jednom godišnje. Naši operatori u svoju ponudu obično uvrste prilično brzo, a odnedavno nude i načine kako to lakše učiniti – posrijedi je inovativna usluga HOP Hrvatskog Telekoma. Stiže većanadogradnjaoperativnog sustavaSvi veći proizvođači softvera redovno mijenjaju i nadograđuju svoje proizvode kako bi iskoristili napredak tehnologije i promjene na tržištu te uređajima dodali nove mogućnosti. Koliko god napredan bio, koliko god ga održavali u dobrom stanju, nakon nekog vremena hardver u pametnom telefonu više neće moći držati korak s tim promjenama. Zbog toga će raditi sve sporije i malo pomalo prestajati biti u stanju podržavati nove aplikacije. Ako to potraje dovoljno dugo, imat ćete tek nešto prenosiviji i mogućnostima bogatiji fiksni telefon u džepu. Ne zadovoljava vaše potrebe Recimo, shvatili ste kako puno fotografirate i snimate video, a kamera na mobitelu ne može izvesti ni pola onoga što ste zamislili. Ili, želite se spajati na mrežu 4G kako biste brže surfali, no vaš smartphone to ne podržava. Ne odgovara vam operativni sustav koji uređaj koristi? Želite ga povezivati bežično putem NFC-a s drugim sličnim uređajima? Želite igrati naprednije igre, a postojeći hardver to ne podržava? Trebate mobitel otporan na vodu, prašinu, padove ili nešto drugo, ali vaš uređaj to nije? Potvrdan odgovor na ta i slična pitanja znak je kako trebate novi, napredniji uređaj. Radi li Vam smartphone kako treba? Uz telefoniranje i slanje SMS-ova, trebao bi glatko obavljati ako ne sve, onda barem one funkcije koje svakodnevno ili često koristite. Ako se to ne događa ili s time imate problema, vrijeme je ili za temeljito čišćenje i nadogradnju uređaja ili za zamjenu. HOP program je dio Plan poslovnih i privatnih tarifa i nema nikakvu mjesečnu naknadu. Mogu ga koristiti svi koji su potpisali ugovor od početka ožujka 2014., bez obzira potpisuju li prvi puta ili samo obnavljaju svoj postojeći ugovor. Sve o HOP-u pogledajte na https://www.hrvatskitelekom.hr/hop. Foto: Promo