Modne ilustracije Nataše Šalošvili, ruske arhitektice zaljubljene u modu, osnova su novog kreativno-vizualnog koncepta shopping centra Arena Centar. Novi vizualni identitet, idealne destinacije za shopping i zabavu, potpisuje reklamna agencija Imago iz Zagreba, a moći će ga se vidjeti u novoj kampanji na ulicama metropole u drugoj polovici veljače. Ekspresivne i autentične, rađene s puno ljubavi za detalje, Natašine ilustracije otkrivaju kako zaljubljenost u modu i modni izričaj tako i užitak crtanja. Crteži ljudi kao i statement komada oživljavaju zadanost oglasne površine i obavezne marketinške okvire. Sanja Vladović, direktorica marketinga Arena Centra, vrlo je zadovoljna novom suradnjom i tim je povodom rekla: „Rezultat suradnje s Imagom i Natašom Šalošvili je „drugačija“ kampanja, kampanja koja je napravila odmak od trenutnih rješenja na domaćem tržištu. Koncepti su testirani na našim ciljanim skupinama i povratne informacije su odlične, što nas posebno veseli“.
Novi vizualni koncept Arena Centra razvijen je u suradnji s agencijom Imago
Ova 3 znaka osjećat će se najbolje u nadolazećem mladom Mjesecu u Djevici: 23. kolovoza njihov je odličan dan
5 modela ravnih cipela za jesen: Jesenska moda počinje od cool cipela, a iz ovih modela se ne skidamo
Napokon smo dobili prvi pogled na 5. sezonu serije Emily in Paris: A još i bolje - znamo i službeni datum izlaska