Prije dvadeset pet godina snažne cure na čelu s Madonnom stupile su na scenu i hrabro odbacile stara pravila koja su govorila da se trebate odlučiti hoćete li naglasiti oči ili usta, hoćete li biti super uspješna poslovna žena ili domaćica. A zašto doista ne bismo imale sve – i posao i karijeru, i ljubav i seks, i naglašene obrve i tuš na očima, i crveni ruž i muško odijelo na golo tijelo ili možda ništa na golo tijelo osim Gaultierovih grudnjaka u obliku stošca čije su košarice nalikovale raketama kojima će cure dospjeti na Mjesec ako žele, pomislila je Madonna koju smo tada gledali na koricama srednjoškolskih bilježnica. U svibnju 1990. Madonna je krasila američku naslovnicu Cosmopolitana koji je tada slavio srebrnu obljetnicu veze s čitateljicama – 25 godina postojanja. Danas, kada američki kolege ili, bolje reći, starije sestrice slave 50. rođendan Cosma, Madonna je opet bila prvi i najbolji izbor, a cijeli Cosmo svijet prihvatio ju je objeručke, pa i hrvatsko izdanje koje je prošli mjesec proslavilo 17. rođendan.
Novi Cosmopolitan s Madonnom na naslovnici
Najčitanije
Najnovije
'Istru ne doživljavam kao Hrvatsku': Srpska pjevačica kupila kuću na našoj obali pa šokirala izjavom
Poznata pjevačica o skandalu sa Zoricom Kondžom i suprugom: 'On je bio svjestan svega, a sad me žele izbrisati'
Srpski glumac preoteo 'dragu' Zdravka Čolića: S njom ima troje djece, a evo koliko je mlađa

