„Ana je najbolji primjer koliko uspješno djevojka iz susjedstva može postati zvijezda jedne velike modne priče. Spoj je to ljepote iznutra i izvana“, kazala je Alenka Cigrovski, voditeljica marketinga u centru Lumini, te otkrila kako Ana inače radi kao osobna asistentica u Društvu distrofičara, invalida cerebralne i dječje paralize i ostalih invalida grada Varaždina. Pred objektivom Matee Smolčić i u stylinzima Roberte Grgičević mlada se Varaždinka uspješno transformirala u skladu s najnovijim modnim trendovima. Među najpoželjnijim su komadima sezone jakna bomberica, majice koje otkrivaju ramena, plisirane suknje te bluze i haljine s uzorkom cvijeća. Uz klasične crnu, sivu i smeđu kolekcije za jesen/zimu 2016./2017. i na modnom pladnju donose raskošne boje plodova jeseni – bordo crvenu te ljubičastu. Te se boje iz ženskih preslikavaju i na muške kolekcije što će razveseliti sve parove koji vole modnu usklađenost. Novom kampanjom shopping centar Lumini podsjeća i na velik izbor modnih brendova koje možete pronaći u tom najvećem trgovačkom centru u sjeverozapadnoj Hrvatskoj. Među njima su H&M, New Yorker, C&A, United Colors of Benetton, s. Oliver i Tom Tailor. Ponudu obuće zaokružuju Deichmann i Planet Obuća, a velik izbor dječjih stvari nudi Baby Center. Sve koji žele pomnije proučiti ponudu centra Lumini, na njegovim mrežnim stranicama očekuje najnoviji Lumini magazin.
Lumini lice u jesenskoj kampanji
Još iz kategorije
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.