Donirali su naočalne leće socijalno najugroženijima sa glavnim ciljem senzibiliziranja javnosti i podizanja svijesti o važnosti dobrog vida, prevenciji i pravovremenoj korekciji za sve ljude i u svim prilikama. Čak 80% informacija koje primamo dolazi nam putem vida, a ipak 2.5 milijarde ljudi u svijetu nema korekciju vida kakva je potrebna. Stoga se Essilor kroz svoju povijest i djelovanje fokusirao na zaštitu i postizanje dobrog vida kako bi ponudili kvalitetnu korekciju prilagođenu potrebama svakog pojedinca, što je istovremeno ambiciozan i odgovoran zadatak. Omgućiti što većem broju ljudi da vide bolje kako bi živjetl kvalitetnije!
Essilor obilježio Svjetski dan vida
Još iz kategorije
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.