Replay footwear, linija branda Replay, kreirao je web natječaj u kojem korisnici mogu prestaviti svoju idealnu cipelu. Cijeli projekt se odvija u suradnji s digitalnom start up tvrtkom Desall, koja je vlasnik međunarodne platforme za kreativu te sadrži više od 60.000 kreativnih sadržaja. Desall platforma idealno je mjesto gdje arhitekti, grafički dizajneri, umjetnici, ali i studenti dizajna mogu pronaći i predložiti inovativne ideje i rješenja za tvrtke. Cilj natječaja je osmišljavanje idealne muške i ženske cipele za sve dnevne potrebe – 24/7 cipela. Jedinstvenost, ekskluzivnost i funkcionalnost glavne su odlike na koje kreatori Replay cipela moraju obratiti pažnju. Pobjednik natječaja dobit će novčanu nagradu. Replay footwear linija želi ovim natječajem dobiti cipelu koja je spojiva sa stvarnim potrebama i željama modernog društva – društva koje je uvijek u pokretu. Po prvi puta Replay zajednica može sudjelovati u samom procesu proizvodnje i dizajniranja cipele po njihovim potrebama. Replay fanovi na društvenim mrežama Facebook i Instagram imat će priliku vidjeti koji su prijedlozi dizajna tenisica ušli u uži krug te glasati za njima najbolju opciju. Također, prijavom na Desall platformi i osobno možete sudjelovati u natjecanju. Natječaj je za prijave otvoren do 20. listopada, a više podataka o natječaju može se pronaći na web stranici http://desall.com/Contest/Replay-24h-shoe/Brief
Uz Replay osmislite i dizajnirate svoju idealnu cipelu
Najčitanije
Najnovije
'Istru ne doživljavam kao Hrvatsku': Srpska pjevačica kupila kuću na našoj obali pa šokirala izjavom
Poznata pjevačica o skandalu sa Zoricom Kondžom i suprugom: 'On je bio svjestan svega, a sad me žele izbrisati'
Srpski glumac preoteo 'dragu' Zdravka Čolića: S njom ima troje djece, a evo koliko je mlađa

