Viber lansira „Javne račune“ paket rješenja za tvrtke i brandove
Viber lansira „Javne račune“ paket rješenja za tvrtke i brandove
Objavljeno 14.11.2016. 10:53h
Komentiraj
Foto: Story
Viberovo novo poslovno rješenje omogućit će brandovima svih veličina da prilagode način na koji žele pristupiti svojim klijentima i potencijalnim klijentima.
Viber, jedna od vodećih svjetskih aplikacija za razmjenu poruka, objavio je danas pokretanje „Javnih računa“ koji će omogućiti tvrtkama, brandovima i javnim osobama pristup do više od 800 milijuna jedinstvenih registriranih Viberovih korisnika na osoban, intuitivan i dosljedan način.
Putem Javnih računa Viber sada nudi paket rješenja za poslovne subjekte, brandove i javne osobe kako bi privukli svoju publiku korištenjem raznih opcija razgovora 1 na 1 ili objavljivanjem na društvenim mrežama, sve na jednoj platformi.
„Na Viberu se ljudi već sigurno i slobodno povezuju sa svojim obiteljima, prijateljima i kolegama. Danas predstavljamo način da se ljudi počnu povezivati i s poslovnim subjektima, također“, kaže Michael Shmilov, glavni operativni direktor Vibera. „Prvi set alata omogućit će tvrtkama pristup njihovoj publici na Viberu, uz korištenje poruka i bogatih sučelja koja se mogu prilagoditi raznim potrebama bilo koje tvrtke.“
Foto: Story
Foto: Story
Kako to funkcionira
Kao kanal koji potiče i angažman i osobne veze, Javni računi mogu se koristiti u prodajnim, marketinškim i timovima za podršku, za objave i ostalo.
Nakon stvaranja Javnog računa, administrator i sudionici dobivaju alate za prikladnu komunikaciju na jednostavan, izravan i personaliziran način sa svojom publikom, oživljavajući osobnost branda. To uključuje mogućnost slanja poruka njihovim sljedbenicima na nekoliko različitih načina, kao što su putem postojećih CRM-ova, ručno putem jedan na jedan razgovora uživo ili chatbotova. Osim toga, Javni računi nude sljedeće alate:
Kanale za lak pronalazak tvrtki
Izravnu integraciju preko Viberovog API-ja
Prikladnu komunikaciju preko Javnih razgovora
Javni razgovori dostupni su danas diljem svijeta, uz partnere kao što su The Huffington Post, Yandex i The Weather Channel koji će uskoro predstaviti svoja rješenja.
Foto: Story
Foto: Story
Foto: Story
Kako to funkcionira
Kao kanal koji potiče i angažman i osobne veze, Javni računi mogu se koristiti u prodajnim, marketinškim i timovima za podršku, za objave i ostalo.
Nakon stvaranja Javnog računa, administrator i sudionici dobivaju alate za prikladnu komunikaciju na jednostavan, izravan i personaliziran način sa svojom publikom, oživljavajući osobnost branda. To uključuje mogućnost slanja poruka njihovim sljedbenicima na nekoliko različitih načina, kao što su putem postojećih CRM-ova, ručno putem jedan na jedan razgovora uživo ili chatbotova. Osim toga, Javni računi nude sljedeće alate:
Kanale za lak pronalazak tvrtki
Izravnu integraciju preko Viberovog API-ja
Prikladnu komunikaciju preko Javnih razgovora
Javni razgovori dostupni su danas diljem svijeta, uz partnere kao što su The Huffington Post, Yandex i The Weather Channel koji će uskoro predstaviti svoja rješenja.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.