MAGENTA 1 B2B RUN, popularno događanje koje se proteklih godina nametnulo i kao najmasovnije okupljanje zaposlenika hrvatskih tvrtki, ove će se godine održati po treći put. Očekuje se da će ovogodišnje izdanje u četiri hrvatska grada ukupno okupiti više od pet tisuća trkača. MAGENTA 1 B2B RUN starta u Splitu 18. svibnja, nakon čega slijede utrke u Rijeci i Osijeku (1. i 29. lipnja), dok je završno i najveće okupljanje planirano u Zagrebu 14. rujna.
Poslovna utrka MAGENTA 1 B2B RUN namijenjena je svim zaposlenicima trgovačkih društava prijavljenih na području Hrvatske, a prošle godine u njoj je sudjelovalo više od četiri tisuća trkača iz više od tristo hrvatskih kompanija čime je opravdan status najpopularnijega poslovnog događanja u Hrvatskoj.
„Poslovna se kultura danas smatra kompetitivnom prednošću. U jugoistočnoj Europi čak još i više nego u zapadnoj što ujedno potvrđuje i velik odaziv hrvatskih kompanija na MAGENTA 1 B2B RUN koji je prepoznat kao jedan od alata za unaprjeđenje poslovne kulture koji pospješuje međusobnu komunikaciju i osjećaj zadovoljstva“, izjavila je Dijana Vetturelli inicijator MAGENTA 1 B2B RUN-a.
Partner utrke je Hrvatski Telekom koji je, kao i prošle godine, prepoznao širi značaj ovog projekta, pogotovo u području internih komunikacija, a velik broj njihovih zaposlenika i ove će godine trčati u sva četiri uključena grada.
„Hrvatski Telekom oduvijek je bio tvrtka koja je poticala bavljenje sportskim aktivnostima koje pozitivno utječu na zadovoljstvo zaposlenika, ali i šire društvene zajednice. Neprestano se trudimo biti najbolje mjesto za profesionalni, ali i osobni, rast i razvoj naših zaposlenika kako bi oni u potpunosti realizirali svoje potencijale, a MAGENTA 1 B2B RUN nam upravo to omogućuje, istaknula je Marija Felkel, članica Uprave HT-a za ljudske resurse.
Suorganizator ovogodišnjeg izdanja MAGENTA 1 B2B RUN-a je i agencija 404 čiji zaposlenici i sami sudjeluju u ovom događanju.
„Od samih početaka MAGENTA 1 B2B RUN-a djelatnici naše agencije u velikom broju sudjeluju u ovom događanju, koje se pokazalo kao idealan alat za poticanje aktivnijeg načina života i međusobnog druženja te smo se zbog toga ove godine još aktivnije uključili u organizaciju. Kao suorganizatorima utrke cilj nam još više popularizirati MAGENTA 1 B2B RUN i među zaposlenicima drugih tvrtki kako bi i oni u svom svakodnevnom radu bili još produktivniji, zadovoljniji i što je najvažnije, sretniji“, izjavila je Martina Pintarić iz agencije 404.
Ambasador utrke Bojan Mušćet osvrnuo se i na dosadašnja izdanja ovog popularnog poslovnog događanja: „Prošle godine s nama je trčalo preko četiri tisuće ljudi, od toga tristotinjak kolega iz HT-a. Ove godine bit će nas još više, preko pet tisuća u sva četiri grada što me veseli jer smo uspjeli potaknuti ljude da se aktiviraju i krenu sa zdravim navikama što nam je svima i glavni cilj. Stoga i ovim putem još jednom pozivam sve one koji nam se još nisu pridružili da potrče s nama i dožive jedno sjajno iskustvo.“
Foto: Promo