Ma koliko dio vinara i vinske publike želio da uspjeh vina ovisi samo o njegovoj kvaliteti, etiketa je iznimno važna za osvajanje novih kupaca. Fotografija ili crtež vinograda odnosno vinarije s nazivom vina i prezimenom vinara teško će izdvojiti bocu iz gomile na polici neke prodavaonice. Davno su to shvatili proizvođači svježih i mladih vina poput Beaujolais Nouveaua koji su kupce privlačili šarenilom, uglavnom cvjetnim motivima. I kod nas su sve češće vesele etikete s crtežima životinja pa ova Trica predstavlja tri "lajava" vina, s psima na boci, a spominje i četvrtu, koja "mijauče". Riječ je o finom Pet-Nat pjenušcu Franje Kolarića iz Hrastja Plešivičkog s kojeg kupce gleda mačak Sivko i izravna je reakcija na Pet-Nat iz susjedstva s likom psa Huga. Navedena vina ne osvajaju samo na prvi pogled, nego i na prvi gutljaj. Pa i svaki sljedeći.
Prvi su u Hrvatskoj iz berbe 2019. Tomci napravili prirodni pjenušac metodom sličnom staroj méthode ancestrale iz Limouxa u francuskom Languedocu, gdje su se pjenušci proizvodili i prije nego u Champagnei. Napune se u bocu dok još traje prva fermentacija pa se nastajanje mjehurića, odnosno ugljičnog dioksida, samo nastavlja bez dodavanja posebnih "šampanjskih" kvasaca i hrane za njih. Bocu krasi lik kućnog ljubimca jazavčara Huga, a berba 2019. bila je od čiste graševine i prvo biodinamičko vino obitelji Tomac. U novoj berbi s istom etiketom je i 20 posto žutog plaveca, a gotovo je rasprodana. Tko pronađe još koju butelju, trebat će je platiti između 125 i 130 kuna.
Energijom je, podjednako kao i vinima, hiperaktivni Bruno Trapan osvajao kupce. Energične su mu bile i etikete čim je izašao na tržište, a vinima je davao i zanimljive nazive po vjetrovima, mitološkim bićima, kćeri, pa i tipovima žena. Svježu Malvaziju Ponente nazvao je po zapadnom vjetru koji puše u Istri, a pravu malu marketinšku revoluciju izazvao crtežom zelenog psa koji se prvi put pojavio na berbi 2013. Bruno je sam Ponente opisao kao "funky" vino. Ono je pitko, ali ne i banalno, miriše po suhim travama i cvijeću, pritajena je voćnost zelene jabuke karakteristična za mlada vina od malvazije, a završava ugodnom gorčinom badema. Butelja je u Vrutku 69,98 kuna.
Ekipa iz vinarije Black Island, koja je preuzela prostor nekadašnje Poljoprivredne zadruge Jedinstvo u Smokvici na Korčuli, stavila je prepoznatljivog dalmatinskog psa na etikete vina od dalmatinskih sorata pošip i babić. Za pošip preuzimaju grožđe od 25 kooperanata s Korčule, a babić im je s položaja Jadrtovac pokraj Šibenika. Grođe babića je osam dana macerirano s fermentacijom, u moštu se spontano odvila malolaktična fermentacija, a vino je njegovano u inoks posudama pa u drvenim bačvicama. Miriše po višnji i začinskom bilju, voćnog je okusa s poprilično svježine, a butelja berbe 2018. je u Mivi 67,50 kuna.