3770Preko 200 izlagača iz vjenčane industrije na više od 5.500 m² u Areni Zagreb predstavilo je bogatu ponudu svih segmenata iz svijeta vjenčanja na proteklom jubilarnom Sajmu vjenčanja Zagreb. Na svakodnevnim modnim revijama saloni vjenčanica i večernjih odijela – Vesna Sposa, Vjenčanice Nikolina, Analuna Bridal, Vjenčanice Nancy, La Novia, Koko Kids i Tudors pokazali su svu raskoš vjenčane mode. Tijekom zanimljivih interaktivnih radionica i prezentacija budući su mladenci, ali i zaljubljenici u vjenčanja otkrili trendove za nadolazeću sezonu, o čemu voditi računa prilikom organiziranja svadbenih svečanosti, te zašto su cvijeće i dekoracije duša svakog vjenčanja. Osobito su posjećene bile degustacije slastica i torti, a velik interes polučili su humanitarna tombola, kao i simpatični kviz na temu koliko se poznajemo prije nego što se vjenčamo? u kojem su mladenci osvojili vrijedne nagrade za vjenčani outfit.

Sajam vjenčanja Zagreb tradicionalno je i ove godine pomogao najmlađima, i to djeci s prirođenim srčanim bolestima. Dobrotvornu akciju Sajma za udrugu liječnika, zdravstvenog osoblja i roditelja djece s prirođenim srčanim greškama Veliko srce malom srcu podržale su i brojne osobe iz domaćeg javnog života kroz šetnju modnom pistom na humanitarnoj VIP reviji - Daria Lorenci, Ana Majhenić, Tamara Garbajs i Marijana Mikulić, radijska voditeljica Ivana Mišerić, poduzetnica i bivša Miss Universe Hrvatske Ivana Delač Đolo, aktualna Miss Hrvatske i zaštitno lice ovogodišnjeg Sajma vjenčanja Tea Mlinarić, pjevačica Lea Mijatović, bivša Miss Hrvatske Antonija Bračulj, supruga frontmena Crvene jabuke Barbara Mačela Žerić, fitness trener i glumac Mario Valentić, voditelj Dean Pelić, bubnjar Goran Belošević i pjevač Ivan Penezić iz grupe Pravila igre, te glazbeni producent Tomo in der Mühlen.

Humanitarno modno događanje bilo je u znaku ljubavnih stihova domaćih glazbenika. Uz to što su nastupili u ulozi modela, glazbenici Damir Kedžo i Zsa Zsa duetom Sve u meni se budi otvorili su reviju, na kojoj je nastupila i glazbenica Antonija Šola s premijernom izvedbom pjesme Dan za ljubav.

Cilj akcija Udruge je prikupljanje sredstava za medicinsku opremu i razvoj pedijatrijske kardiologije. U Hrvatskoj trenutno ima preko 10.000 djece sa srčanim bolestima, a svake se godine rađa još najmanje 500 te je svijest javnosti o položaju i problemima s kojima se susreću djeca s prirođenim srčanim bolestima i njihovi roditelji još uvijek iznimno niska.

Za službeni make up zagrebačkog Sajma vjenčanja bio je zadužen Bahelle Professional Beauty, a za styling kose pobrinuo se Studio Marcela.