Industrija luksuza posljednjih godina raste brže nego ukupna privreda i tu Hrvatska može imati važnu ulogu. No definicija luksuza se mijenja, pa – osim skupih i lijepih predmeta ili luksuznog smještaja, što se smatra standardom – ljudima veće platežne moći treba prije svega ponuditi besprijekorno iskustvo i doživljaj, uvažavajući njihovo vrijeme kao najveći luksuz. Zaključak je to prvog Adria Luxury Summita, regionalne premium B2B konferencije, koja je u Amadria Park Hotelu Capital u Zagrebu okupila vodeće domaće i internacionalne stručnjake iz različitih industrija – turizma, tržišta luksuznih nekretnina, vinskog biznisa, IT-a te industrije mode, ljepote i luksuznih pića.

Radionica niche parfema Puredistance izazvala je oduševljenje uzvanika
PR Radionica niche parfema Puredistance izazvala je oduševljenje uzvanika

Sudionice panela Paradoksa održivosti u modnoj industriji, Ana Ivančić, Gala Vrbanić, Mateja Benedetti i Loreta Gudelj
PR Sudionice panela Paradoksa održivosti u modnoj industriji, Ana Ivančić, Gala Vrbanić, Mateja Benedetti i Loreta Gudelj

Kao specijalna gošća iz New Yorka stigla je Tanya Golesic, CEO Jimmy Choo, koja je u ekskluzivnom intervjuu govorila o tome zašto Hrvatsku, domovinu svojih roditelja, posjećuje i nekoliko puta godišnje, tehnološkim promjenama koje je uvela otkad je na čelu ovog modnog brenda te navikama i zahtjevima (online) kupaca.

“Jimmy Choo ima svoju prepoznatljivu estetiku i kvalitetu, što potvrđuje kako je proizvod najvažniji, no tržište se mijenja, kao i zahtjevi kupaca. Za razliku od ranijih godina, kad smo uglavnom govorili o modnim trendovima, danas sve više govorimo o društvenim trendovima u kontekstu mode koji će postati dio etike brenda i razlog zašto će i nove, mlađe generacije investirati u određene brendove”, rekla je Tanya napominjući kako uspjeha nema bez personaliziranog pristupa, ali prije svega bez strasti koja i nju uvijek vodi u svemu što radi.

Tanya Golesic, CEO Jimmy Choo
PR Tanya Golesic, CEO Jimmy Choo

Na Adria Luxuru Summitu razgovaralo se i o održivosti u svijetu mode, s obzirom na to da je tekstilna industrija drugi najveći zagađivač okoliša u svijetu, o novoj definiciji luksuza, tome što Hrvatska ima i treba ponuditi gostima veće platežne moći, kao i o perspektivi vinskog biznisa u Hrvatskoj i njegovoj ulozi u kreiranju luksuzne ponude. Naša zemlja, rečeno je, ima što ponuditi svijetu, no trebalo bi se više okrenuti eko vinima, jer je budućnost u organskom vinogradarstvu.

Na panelu Stvaranje luksuzne destinacije, Martina Srnec voditeljica odjela marketinga Hrvatske turističke zajednice istaknula je uspjehe hrvatskog turizma na globalnoj razini kroz suradnju s vodećim turističkim platformama. Osvrnuvši se na rezultate turističke sezone čiji je sve važniji dio i luksuzni turizam ukazala je veliki potencijal Hrvatske u zauzimanju sve važnijeg mjesta na svjetskoj ljestvici najpoželjnijih turističkih destinacija ističući prednosti prirodnih ljepota, izuzetne gostoljubivosti i usluge. Cijeli budući razvoj planira se na nacionalnim ili lokalnim razinama zajednica povezujući svjetski prihvaćene modele komunikacije kroz postojeće platforme.

Na Adria Luxury Summit iz Nizozemske je stigao i Jan Ewoud Vos, osnivač i vlasnik brenda niche parfema Puredistance, koji je u sklopu Adria Luxury Summita održao i VIP radionicu izrade personaliziranih parfema. U prekrasnom prostoru Amadria Capital Hotela, koji je nekada služio kao sef, VIP radionicu za uzvanike održao je i Ted Lelekas, brend ambasador brenda Moet Hennessy za centralnu i južnu Europu.

Ted Lelekas, Brand Ambassador Moet Hennessy i Lana Mohor iz Miva galerije
PR Ted Lelekas, Brand Ambassador Moet Hennessy i Lana Mohor iz Miva galerije

Adria Luxury Summit bio je izvrsna prilika za poslovno umrežavanje brojnih poslovnih ljudi i stručnjaka iz različitih korporacija i industrija. Želja organizatora Adria Luxury Summita, izdavačke kuće Adria Media Zagreb, bila je stvoriti zajednicu uspješnih ljudi i projekata koji mogu pridonijeti širenju poslovanja, utjecati na širenje svijesti o važnosti projekata koji osnažuju industriju luksuza te, dakako, najaviti najnovije trendove o kojima će zasigurno biti riječi na idućem Adria Luxury Summitu.

Više o prvom izdanju Adria Luxury Summita pročitajte u novom broju magazina Story, koji možete kupiti od 18. rujna.

Adria Luxury Summit Nešto sasvi drugačije