U petak, 29. studenog, na Giving Friday, zahvaljujući velikom odazivu kupaca, dm je za Udrugu Kolibrići
osigurao donaciju u iznosu od 337.392 kuna kojom će se kupiti medicinska oprema i pomagala kako bi se
životno ugroženoj djeci olakšala svakodnevica i uključivanje u društvene aktivnosti. Na Giving Friday,
dm-ovu verziju Crnog petka, svi koji su obavili kupnju u prodavaonicama dm-a doprinijeli su donaciji jer je
dm pet posto ukupnog prometa ostvarenog na taj dan odlučio donirati Udruzi Kolibrići kako bi pomogao
oboljeloj djeci i njihovim obiteljima.

„Na Crni petak, koji smo u dm-u nazvali Giving Friday, odlučili smo građanima dati priliku da učine dobro
djelo te ih potaknuti da promisle o tome kako pomoći onima pred koje je život stavio velike izazove i
kojima je pomoć i podrška okoline prijeko potrebna. Veliko hvala svima koji su, na dan kada je većina ljudi
u potrazi za najboljim popustima, odlučili svratiti u dm i obaviti kupnju te nam pomogli da ostvarimo
značajnu donaciju pomoću koje će maleni Kolibrići dobiti skupa pomagala o kojima ovisi kvaliteta njihova
života, a katkada i sam život“, naglasila je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te
Prodajne regije u dm-u.

Uz podršku kupaca, dm osigurao 337.392 kuna za Udrugu Kolibrići
promo 

„Kada smo saznali iznos koji je dm uz pomoć svojih kupaca osigurao za našu djecu Kolibriće, srca su nam bila prepuna radosti i ponosa na naše sugrađane koji su se odazvali dm-ovom pozivu da doprinesu
donaciji. Financijska pomoć uvijek nam je potrebna, sada ćemo napokon moći nabaviti opremu i pomagala
koje priželjkujemo već dugo, a koje zbog visoke cijene nismo bili u mogućnosti osigurati. Međutim,
posebno nas veseli i odaziv ljudi koji su se priključili dm-ovoj inicijativi jer je jedan od ciljeva Udruge
Kolibrići i senzibilizacija javnosti te rad na integraciji naše djece. Želimo svima poručiti kako su djeca
Kolibrići prije svega djeca koja, unatoč svojim dijagnozama, imaju pravo na uživanje u djetinjstvu, a
zahvaljujući dm-ovoj donaciji sada im možemo dane ispuniti s više igre i smijeha“, rekla je predsjednica
Udruge Kolibrići Ana Alapić.

Udruga roditelja vitalno ugrožene djece Kolibrići okuplja oko sedamdeset članova, a cilj Udruge je
osigurati i poboljšati osnovne životne uvjete vitalno ugrožene djece s različitim medicinskim dijagnozama.
Većina Kolibrića ne može govoriti, kretati se, samostalno disati i ovisna su o aparatima koji ih održavaju na
životu i 24-satnoj roditeljskoj skrbi te im je otežano uključivanje u društvene aktivnosti. Zato je oboljeloj
djeci i njihovim obiteljima, pored financijske pomoći, moralna i prijateljska podrška od neprocjenjive
važnosti, a Udruga Kolibrići sloganom „I ja sam dijete”, želi ukazati na to da se na prvom mjestu, ispred
dijagnoza i aparata, nalaze djeca.

Uz podršku kupaca, dm osigurao 337.392 kuna za Udrugu Kolibrići
promo 

Djeca koja imaju sve želje kao i zdrava djeca te uz pomoć svojih roditelja ruše prepreke i s veseljem odlaze na izlete, more, kazališne predstave, druže se, pa čak i pripremaju za polazak u školu. Donacijom ostvarenom na dm-ov Giving Friday mališanima će se osigurati pomagala poput aspiratora, medicinskih kreveta, terapijskih stolica, invalidskih kolica, poligona i rampi za kolica, komunikatora i tableta, pomagala za kupanje i lakše kretanje te medicinskih uređaja koji će im olakšati svakodnevne aktivnosti, a roditeljima pojednostaviti njegu i skrb za oboljelu dječicu, kako bi se obitelji Kolibrića mogle što je više moguće fokusirati na pozitivne i lijepe trenutke u životu.