Aktualne okolnosti rezultirale su time da je radni kutak postao jedno od najpopularnijih mjesta u domu. Sve više ljudi ovih dana radi od kuće pa je potrebno oživjeti taj dio doma u kojem obično boravimo u slobodno vrijeme, tražeći malo privatnosti, a osobito vikendom kako bismo potražili ili složili dokumente, platili račune, odgovorili na mailove, pročitali u miru zanimljive članke, bavili se hobijima... Kako sada za radnim stolom provodimo velik dio dana, treba stvoriti radnu atmosferu re(organizacijom) prostora.
Funkcionalnost radnoga kutka je prioritet, ali ne smijemo zaboraviti ni estetiku. Ako uložimo dodatan trud, radni kutak može ispuniti oba kriterija. No to nipošto nije sve - traže se i udobnost, osobnost te inspirativnost. Ako ste uz prijenosno računalo donijeli još stvari iz ureda, treba naći mjesto za njih - smještanjem u kutije, ladice i na police. Isto tako, možete dio osobnih stvari pohraniti i na njihovo mjesto stavite registratore te sve ostalo što ste donijeli iz ureda.
No zadržite ipak neke sitnice koje vam puno znače kako prostor ne bi izgubio osobnost. To se ponajprije odnosi na fotografije ili neku uspomenu s putovanja. Imajte u vidu da pretrpanost stvara dojam neurednosti, što utječe na koncentraciju, kreativnost i, naposljetku, učinkovitost. Nakon što završite posao, sve ponovno složite tako da bude organizirano i pregledno kako biste u svakom trenutku znali gdje se što nalazi.
Inspirativnost ćete postići pločom na koju možete nalijepiti pozitivne citate i vedre fotografije, razglednice koje vas podsjećaju na putovanja i drage osobe ili pak mjesta na koja želite otići. Stvorite od kućnog ureda ugodno i toplo mjesto, a u tome će vam pomoći i mirisne svijeće, teglice s biljkama ili, još bolje, rezanim cvijećem u vazi, jastučići ili krzno na radnom stolcu te stolna lampa kao dodatna ambijentalna rasvjeta. I pobrinite se da na radnom stolu uvijek bude čaša ili šalica s vašim omiljenim napitkom.