Brend za žensku njegu Libresse, koji je u vlasništvu jedne od vodećih globalnih tvrtki za higijenu i zdravlje Essity, predan je razbijanju tabua koji ženama sputavaju normalan život.

Prošle godine je predstavljena kampanja #pričeiznutra, posredstvom koje je Libresse na svjetlo dana iznio priče koje obično ostaju neispričane i neprimijećene u društvu, a vezane su uz teme pobačaja, liječenja neplodnosti, menopauze, prve mjesečnice, poroda pa čak i endometrioze.

Uz pomoć #pričaiznutra brend je želio ohrabriti žene na dijeljenje njihovih priča, u nadi da će ta iskustva pomoći drugim ženama, pokazujući im da nisu same, a samim time i doprinijeti stvaranju boljeg društva s više empatije.

Nakon uspjeha kampanje #pričeiznutra, Libresse s ponosom najavljuje novu kampanju #PružiRuku, ukazujući na rak vrata maternice, bolest koja zahvaća žene diljem svijeta.

Iako je kod žena u Hrvatskoj rak vrata maternice drugi najčešći uzrok smrti povezanih s rakom, samo trećina njih svake godina napravi kontrolu. No i dan danas, mnoge žene podcjenjuju važnost redovitih posjeta ginekologu, što bi bio najjednostavniji način da se ova bolest rano identificira i izbjegne njezin razvoj, što bi onda povećalo šanse za oporavak.

Život se u potpunosti može izmijeniti kada se rak vrata maternice dijagnosticira i započne liječenje. Vrlo često se u tim slučajevima razvija čitava lepeza najrazličitijih briga, razmišljanja i osjećaja. Neke žene kad dobiju takvu vijest osjećaju stid i sram, dok su druge u potpunosti ravnodušne, kao da se sve to događa nekom drugom.

Nakon dijagnoze raka vrata maternice, istraživanja nam pokazuju da će žene učiniti sve samo kako bi izbjegle razgovor o tome, a kamoli poduzele konkretnije korake. One se odlučuju za šutnju u vezi reproduktivnog zdravlja, osobito kada je riječ o HPV-u (humani papilomavitus) i raku vrata maternice. Treba reći da je HPV virus toliko rasprostranjen da je većina odraslih ljudi (oko 80%) nekada u svom životu imala HPV infekciju. Glavni razlog izbjegavanja ove teme je strah da ne bi bile percipirane kao promiskuitetne ili doživjele osudu svog partnera.

Libresse se sada uključuje kako bi donirao novac od svakog prodanog proizvoda i osigurao podršku ženama koje se bore s rakom vrata maternice.

Od 1. travnja do 31. svibnja, za svaki kupljeni proizvod, Libresse će donirati 0,3 kn Udruzi Zdravka, koja djeluje u sklopu Hrvatske lige protiv raka, u svrhu financiranja programa koji pomaže ženama koje pate od raka vrata maternice. Donacije Udruzi Zdravka bit će iskorištene za tjedne radionice koje će se protezati tijekom cijele godine te webinare i individualne konzultacije s vodećim stručnjacima iz područja psihologije, onkologije i ginekologije.

Cilj ovog projekta je podržati sve žene koje su imale dijagnozu raka vrata maternice, te odagnati sram i stigmu koja se vezuje uz ovu bolest. Nadalje, želimo istaknuti važnost prevencije i liječničkih kontrola, uvećati šanse rane dijagnoze te smanjiti rizik od smrti na najmanju moguću mjeru. Nadamo se da ćemo s ovim aktivnosti nastaviti borbu protiv društvenih tabua, djelovati pozitivno na društvo i pomoći onima kojima je pomoć potrebna.

#PružiRuku je jedna od mnogih aktivnosti sa svrhom koja je dio dugoročnog programa Projekt V. Radi se o inicijativi za promjenu, kojoj je cilj pružiti podršku intimnom života žena diljem svijeta. Ovaj projekt nadilazi naše proizvode i kampanje i poduzima korake koji ne samo da podižu svijest o važnim temama, nego i potiču na konkretno djelovanje.

Libresse neće stati sve dok se iz društva ne uklone tabui i dok žene ne počnu živjeti slobodno.