Jedna torba može napraviti velike promjene. Baš takva je limited edition torba City Centera one koja je kroz projekt #citylovesgreen ispunila dvije svrhe: komunikaciju potrebe višekratnog korištenja iste torbe kako bi se smanjila potrošnja plastičnih vrećica te važnost humanitarnog djelovanja u zajednici.

Priča je počela u splitskom City Centeru one te uz veliki interes posjetitelja završila s prikupljenih 49.228,55 kn za udrugu Domine koja će ovaj iznos iskoristiti za projekt otvaranja prvog kriznog centra za žene žrtve nasilja i obiteljskog nasilja, a u sklopu kojega će se pogođenim ženama osiguravati privremeni smještaj te psihološka i pravna pomoć.

Najpoželjnija shopper torba sezone i prikupila humanitarnih 172.864,30 kn
promo 

Nastavak #citylovesgreen projekta održan je u City Centeru one East i City Centeru one West u Zagrebu u kojima se prodajom torbi, po simboličnoj cijeni od 50 kuna, prikupilo 123.635,75 kn koje će udruga Sve za nju usmjeriti ka pružanju stručne psihološke pomoći, psihoterapije i psihoedukacije ženama oboljelima od raka koje će provoditi psiholozi i certificirani psihoterapeuti.

Najpoželjnija shopper torba sezone i prikupila humanitarnih 172.864,30 kn
promo 

Posjetitelji City Centera one odmah su prepoznali važnost ovog projekta, a brojna poznata lica i influenceri su na svojim društvenim mrežama podržali #citylovesgreen i pozvali druge na sudjelovanje kako bi se prikupio što veći iznos za udruge. Ručno proizvedene u Hrvatskoj i dizajnirane od strane domaćih kreativaca koji stoje iza branda Borša by Mala Radnja dizajna, ove torbe sa simpatičnim natpisima vladat će našim ulicama i plažama u nadolazećem razdoblju. A njihova posebnost leži u tome što one nisu „samo još jedan modni dodatak“, već su dio velike humanitarne priče i kotačić u mehanizmu pomoći za zlostavljane i teško bolesne žene.