Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Lifestyle

Novi kreativni koncept Arena Centra u režiji agencije Švicarska

Autor promo
Autor promo

Arena Centar je od samog otvaranja mjesto zbivanja za sve Zagrepčane i posjetitelje metropole koji traže bogat sadržaj, sigurnost, vrhunski shopping i očekuju nešto novo na svakom koraku

Izvor: Press

Arena Centar, hrvatska vodeća destinacija shoppinga i zabave, u novu sezonu ulazi s novim sloganom “Na svakom koraku” koji objedinjuje sve želje kupaca i posjetitelja za uzbudljivim i produktivnim danom provedenim u centru. Arena Centar je od samog otvaranja mjesto zbivanja za sve Zagrepčane i posjetitelje metropole koji traže bogat sadržaj, sigurnost, vrhunski shopping i očekuju nešto novo na svakom koraku. Iza slogana „Na svakom koraku“, ali i cijelog kreativnog procesa stoji zagrebačka agencija Švicarska. Umjetničku direkciju potpisuje Boris Pavlin, a fotografije i vizuale dvojac Matović-Vild.

Nakon serije vizuala koji prezentiraju Arena Centar kao shopping, gastro i beauty destinaciju izašla je nova ljetna kampanja koja slavi opuštenost, razigranost, ali i taktički komunicira poziv u Arena Centar za vrijeme sezonskih ljetnih sniženja.
Domagoj Davidović iz Švicarske je izjavio: „Arena Centar je i prije naše suradnje bio vrlo dobro pozicioniran kao mjesto za sve - shopping, zabavu, gastro ponudu i sve ostalo što potrošač zaželi. U promišljanju kako centar još bolje približiti kupcima, vodili smo se idejom da jasnije komuniciramo konkretne benefite koje nudi. Konkretno, velika i bogata ponuda vrhunskih trgovina, ugostiteljskih objekata i zabavnih sadržaja je obuhvaćena kolokvijalizmom - na svakom koraku. Tako jasno komuniciramo pregršt sadržaja koji se nude potrošačima - od novih kolekcija na svakom koraku, posebnih ponuda na svakom koraku, sezonskih događanja na svakom koraku i sl. I vizualno smo željeli približiti centar potrošačima tako da su svi kampanjski vizuali fotografirani u prepoznatljivim vizurama Arena Centra.”

Izvor: promo

Direktorica Arena Centra, Nataša Milašinčić dodala je: „S obzirom na vodeću poziciju Arena Centra na tržištu, Zagrepčani i njihovi gosti očekuju vrhunski doživljaj prilikom svakog doticaja s Arena Centrom. Kako bi nadmašili njihova očekivanja, biramo najbolje suradnike. U kreativnom konceptu predloženom od stane agencije Švicarska prepoznali smo autentičnu i upečatljivu priču o Arena Centru zbog koje će naši vjerni, ali i novi posjetitelji i dalje prepoznavati i birati Arena Centar kao svoju omiljenu destinaciju za najbolji shopping i zabavu.“

Kako je tekao proces snimanja ljetne kampanje, možete pogledati u videu u nastavku: https://youtu.be/O2nKkTB6jrc

O Arena Centru:
Već više od deset godina nezaobilazna destinacija shoppinga i zabave za cijelu obitelj. S više od 200 trgovina dominantan je centar mode i ljepote u Zagrebu i šire, te najbolji centar zabave uz kino i kasino. Vrhunski brandovi, kafići s vanjskim terasama te restorani sa širokim izborom jela brze, domaće, ali i egzotične kuhinje, razlog su zašto posjetitelji uvijek iznova biraju Arena Centar.
Najveća zagrebačka shopping destinacija proširena je Arena Parkom, retail parkom s 10 trgovina i kafićem, smještenog kod zapadnog ulaza u Arena Centar.  NEPI Rockcastle grupacija, vlasnik je Arena Centra te još 48 centra u 9 zemalja jugoistočne Europe.
Arena Centar je nositelj certifikata Covid-19 Compliant koji potvrđuje da Arena Centar zadovoljava sve kriterije sigurne kupnje.

Najčitanije

Najnovije