Kupovne navike i tip potrošača kakav smo danas, nemaju nikakve veze s onim što se događalo prije pandemije.

Prema najnovijem modnom izvješću objavljenom na money.co.uk stranici, na vrhu liste najtraženijih kompanija 2021. godine prema pretraživaču Google, našla se španjolska modna kuća Zara.

Zara
Profimedia 

Prošle godine Louis Vuitton zauzeo je prvo mjesto,a sada se nalazi na 16. poziciji

Inditexova perjanica je u posljednjih 12 mjeseci bila najpopularnija u 37 zemalja, među kojima se ističu Portugal, Monako i Španjolska. 

Na drugom mjestu nalazi se sportski brend Nike koji ima veći broj pretraživanja u 36 zemalja, a zatim slijedi Zalando koji je bio vrlo popularan u 16 zemalja. 

Top 5 ove liste upotpunili su Fashion Nova i Asos.

Iako još uvijek ima mnogo onih koji odlučuju pristupiti fizičkim trgovinama kako bi isprobali odjevne predmete koje žele dodati u svoj ormar te iz prve ruke vidjeli tkaninu ili teksturu odjeće, ogorman interes je bio za online kupovinu u prethodnim mjesecima.

Isto tako, popularnost ležernog, pa čak i sportskog dizajna i trenda koji se pojavio u street styleu otkako smo izašli iz karantene prošle godine, također je bio odlučujući faktor u Zarinom usponu na vrh popularne ljestvice.

Također, vrijedan pažnje je i izostanak velikih luksuznih kuća na visokim pozicijama ove liste poput Chanela, Guccija i Versacea, ranije vrlo popularnih u javnosti.