Ususret dodjele zlatnih kipića, javnost sve više zanima sadržaj skupocjenih poklon-vrećica koje će dobiti nominirane zvijezde. Prestižnu filmsku nagradu neće svi ponijeti kući, a nominacija se donekle isplati zbog popratnih poklona.

Naime, nominirani će dobiti vrećicu o čijem se sadržaju brine Lash Fary. On je za Indy100 otkrio da će vrijednost ovogodišnje poklon-vrećice iznositi nešto manje od prethodnih, oko milijun kuna. Izgleda da su se sponzori našli u financijskoj krizi, s obzirom na to da je prošle godine vrijednost jedne poklon-vrećice iznosila čak 1.400.000 kuna. 'Prošle smo godine dijelili poklon bon u vrijednosti od 75.000 dolara za slavne koji požele osnovati svoj brend. Ove godine tog poklona nema pa se čini da je vrijednost poklona drastično opala. No, nitko ga nije iskoristio pa nam se učinilo da nema potrebe', priznao je Fary.

Lash preferira da pokloni budu jedinstveni, senzacionalni i autentični pa će ove godine nominirani dobiti mogućnost da postanu dio škotskog plemstva. 

Vanity Fair Oscar Party 2020
Profimedia 

Ako se prisjetimo sadržaja prethodnih poklona, jedan od najbizarnijih predmeta bio je čekić za hitne slučajeve za koji je bila zadužena PETA. Predmet je bio namijenjen za razbijanje stakala na automobilima u kojima su na vruće dane zatočeni psi. Lash je objasnio kako prilikom odabira 'simboličnih' poklona ne razmišlja o cijeni, nego samo o sadržaju. Budući da slavne osobe nemaju iste potrebe kao i obični ljudi, kazao je kako je iznimno teško prepoznati njihove potrebe i odabrati primjeren sadržaj vrećice.

Prethodnih godina pokloni su privlačili više pozornosti nego sama dodjela nagrada pa se osvrnuo i na seks igračke koje su poklonili zvijezdama. 'Prije desetak godina sam pomislio kako je to odlična ideja. Mislim, slavni ne mogu samo tako otići u seks shop i kupovati seks igračke poput običnih ljudi', rekao je Lash Fary. Budući da su se mediji pretjerano fokusirali na senzacionalistički sadržaj, Akademija ih je naposljetku tužila.