Kako ništa ne volim pretjerano unaprijed planirati, kod mene je sve spontano i last minute. To se dosad pokazalo dobrim i uvijek bude zanimljivo. Volim taj adrenalin u kombinaciji s malo endorfina. U firmi smo dobili kolektivni godišnji odmor za božićne blagdane pa sam odmah znala da želim otići negdje gdje je sunčano i 20 Celzijevih stupnjeva. Izrael se pokazao kao pun pogodak, a imam i prijateljicu koja ondje živi. Pomisao da ću proslaviti Božić u zemlji gdje se sve i dogodilo bila je nekako čarobna. S roditeljima sam proslavila ranije i rekla im da ću se javiti čim sletim u Svetu Zemlju. I zaista, putovanje je bilo kao mala čarolija.

Tina Katanić je posjetila Jeruzalem
Privatni album

Obišla sam Jeruzalem, Haifu, Mrtvo more, Tel Aviv i Eilat. Svako od tih mjesta potpuno je različito i svijet za sebe. U Jeruzalemu sam doživjela posebno iskustvo kad sam prema tradicionalnom običaju, a to su mi objasnili lokalci, naslonila oba dlana na Zid plača i izrekla svoju molitvu. Osjetila sam takvu energiju da su mi suze same počele teći i nisam ih mogla zaustaviti. Nevjerojatan osjećaj sreće, ushićenja i suze koje kao da je nešto s neba tjeralo da teku. Običaj je i na komadić papira napisati svoje želje i ugurati ga gdje ima malo slobodnog mjesta između kamenčića u Zidu plača. Pogađate, sve je bilo puno papirića. Kažu da se te želje doista ostvaruju... Vrijeme će mi pokazati - ispričala nam je Tina Katanić, jedna od najuspješnijih domaćih Loto djevojaka.

Tina Katanić je posjetila Izrael

Osim što je posjetila povijesne građevine i muzeje, doživjela je različite kulture i vjere na jednome mjestu, što je zadivilo ovu 39-godišnjakinju.

- S jednog vidikovca sam u isto vrijeme čula poziv na molitvu ezan iz džamije i glazbeni protokol paljenja svjećice u povodu Hanuke. Nisam sigurna jesam li čula ili mi se samo učinilo da još odnekud dopire zvuk crkvenih zvona. Iznenadilo me što, kad iziđete iz povijesnog dijela grada, gradom prometuju tramvaji i to je super organizirano pa sam se provozala do jednog bazara s egzotičnim namirnicama, začinima, suvenirima i završila u restoranu gdje ljudi nisu prestajali plesati, a hrana je bila vrhunska. Općenito mi je hrana u Izraelu jedna od najboljih na svijetu, a stvarno sam proputovala svijet. Tel Aviv je moćan i moderan grad uz plažu gdje ljudi surfaju cijele godine, a zabave i glazbe nema samo noću nego i danju.

Tina Katanić je bila za Novu godinu u Španjolskoj
Privatni album

Otišla sam na koncert poznatog DJ-a Offera Nissima koji je ujedno i LGBTQ ikona, i to je bio spektakl svjetskih razmjera. Toliko slobode, sretnih ljudi, opuštenih i različitih, i to bez ikakvih predrasuda i gnjeva, na jednome mjestu stvorilo je divnu energiju. Haifa je grad na sjeveru blizu granice s Libanonom, također pun pješčanih plaža te poznat po prekrasnim vrtovima i parkovima. Mrtvo more je turističko mjesto poznato po ljekovitoj soli, toplicama, tretmanima, prirodnoj kozmetici, ljekovitom blatu i po tome da u njemu nitko ne može potonuti. Koncentracija soli je čak 33 promila, a u Sredozemnom je oko 3‰, i to je najniže mjesto na kugli zemaljskoj. Za kraj sam otišla na jug uz samu granicu s Egiptom, u mondeno ljetovalište Eilat. Za mene je to pravi raj - palme, more, plaže, resorti, sva ta egzotika i jako fina hrana. U sklopu shopping centra imate klizalište za sve generacije, što je popularno u tim toplim južnim zemljama, slično kao u Dubaiju, ali meni, naravno, nije padalo na pamet stati na led. Tamo je i bescarinska zona pa Izraelci ondje masovno šopingiraju. Kad sam sletjela iz Tel Aviva u Beč, dočekala me jedna od najboljih prijateljica koja se ondje preselila i pitala gdje čekamo Novu godinu - prepričava nam Tina puna dojmova te daje naslutiti kako su zapravo najbolji planovi oni u posljednji trenutak.

Tina Katanić je bila u Izraelu

Osvrnula se i na to kako je došla na ideju da s prijateljicom otputuje u prelijepu Španjolsku.

- Nije nam se ostajalo u Zagrebu, a bome ni u Beču. 'Ja bih opet na jug', rekla sam. Onda me ona iznenadila i rekla da idem s njom ondje gdje mi je srce sretno. Znala sam odmah o kojoj je državi riječ. Španjolska, moja druga država. Nije prošlo ni sat, a već smo imale karte za Málagu i na Staru godinu sletjele smo na meni tako poznat teren. U tren oka organizirali smo večeru uz palme i more te tapas meni u sljedovima. U španjolskoj gastro kulturi tradicija je da se hrana dijeli međusobno i isprobava više različitih vrsta jela. Doček Nove godine bio je u meni dragom klubu Teatro uz latino ritmove, a pet minuta prije ponoći izišle smo na meni najljepši trg gdje je vladala atmosfera kao u nekoj ludoj bajci. Neka ostane moja mala tajna koga sam poljubila u ponoć. Teško se nakon svega toga bilo vratiti na posao, u moj hladni Zagreb grad i svakodnevicu. Ali to je život i idemo u nove izazove i pobjede! Čeka me puno posla, konferencija u Londonu, nove edukacije voditeljica Lota koje vodim… Ali ništa mi nije teško jer mi je srce na mjestu - zaključila je ostavljajući sretan i zaljubljen dojam.

Tina Katanić je s prijateljicom otputovala u Španjolsku
Privatni album

Kaže kako joj ljudi često govore da je najbolje opisuje pjesma Jasne Zlokić ‘Skitnica’ zato što je daljine i srce vuku, a uspomene i doživljaje koje na takvim putovanjima upija kao spužva čine je neizmjerno sretnom. Za kraj razgovora osvrnula se na 2022. godinu u kojoj je nakon dugo vremena opet progovorila za medije, i to upravo za Story.

Tina Katanić u Španjolskoj

- Da nije bilo vas, možda ne bih ni otvorila profil na Instagramu i na neki način ponovno zakoračila u svijet medija. Ali čovjek dobije osjećaj i kao neke signale s neba kad je vrijeme za neke stvari. Tako da mi je drago što se sve tako odvilo jer ipak je to i moj svijet i na neki način dio mene. Ne mislim da je 2022. bila moja godina. Više je bila kao lijepa priprema za sve što slijedi u 2023., tako da će ova godina biti puno više moja, osjećam to i znam - zaključuje bivša Loto djevojka.