Vatra iza sebe ostavlja pustoš, a priroda se sama ne može boriti protiv svega čime je ugrožavamo. Prošle je godine, od 1. lipnja do 31. kolovoza, u priobalju buknulo više od 1300 požara koji su zahvatili površinu od gotovo 60 000 hektara. Vrijeme je da crna zgarišta pretvorimo u zelenu šumu te vratimo život i boju na područja zahvaćena požarom.
Savez izviđača Hrvatske pokrenuo je kampanju za, dosad najveće, volontersko pošumljavanje i obnovu opožarenih područja Dalmacije. U velikim požarima, koji sve češće haraju hrvatskom obalom i priobaljem, stradavaju izrazito velike površine šuma.
U suradnji s Imago Ogilvy reklamnom agencijom osmišljena je snažna promotivno - edukativna medijska kampanja pod nazivom Boranka. Zamišljena kao interaktivna kampanja, Boranka ima za cilj podizati svijest građana, pogotovo djece, o važnosti šuma, zaštiti prirode te prevenciji i zaštiti od požara. Ova akcija je ujedno i najveća akcija pošumljavanja u Hrvatskoj u sklopu koje se planira uključiti nekoliko tisuća volontera.
Kako bi se svi građani uključili u akciju pošumljavanja, u sklopu kampanje od ostataka izgorenih borova prikupljenih na požarištima u Dalmaciji, izradit će se pastelne bojice – tzv. Boralice. Kako bi za svako drvce nacrtano Boralicom volonteri zasadili pravu sadnicu potrebno je tim pastelnim bojicama nacrtati drvce, fotografirati ga i postaviti u virtualnu šumu na www.boranka.hr. Ako pri ruci nemate Boralice, svoje drvo možete nacrtati na bilo koji način i postaviti ga na stranicu akcije te ga, uz donaciju od samo 10 kuna, pretvoriti u pravo. Svim Tele2 korisnicima bit će omogućeno besplatno surfanje na stranici boranka.hr, točnije, internet promet im se na ovoj stranici do 31.10.2018. neće naplaćivati.
„Prošle smo godine, umjesto kupnje božićnih poklona poslovnim partnerima, sredstva usmjerili vatrogasnim društvima donirajući im prijeko potrebne bespilotne letjelice Yuneec H520 koje će im pomoći u nadzoru terena. No, sada idemo korak dalje. Ponosni smo što imamo priliku svojim sponzorstvom i aktivnostima podržati ovaj hvalevrijedan projekt. Nadamo se da će i svi građani prepoznati važnost i vrijednost akcije te nam se pridružiti“, izjavila je Sonja Miočić, direktorica komunikacije Tele2.
Tele2 je ponosni sponzor ove vrijedne akcije, planira posaditi preko 10 tisuća borova te poziva sve svoje korisnike da se priključe kampanji donacijama, ali i samom sadnjom.