Više od 200 besplatnih naslova i bogata popratna ponuda, dovoljan je mamac za sve da svakoga dana od 10 do 23 sata uživaju u ljetnoj oazi u samome centru Zagreba. Ovogodišnje izdanje Mora knjiga obilovat će brojnim iznenađenjima i novitetima. Tako će izgled i uređenje plaže, za što su zaslužne mlade produkt i grafičke dizajnerice Laura Mrkša i Anta Bučević, biti u znaku džungle te će se prostirati na više od 300 metara četvornih. Upravo džungla simbolizira divljinu i slobodu u kojoj će se tijekom trajanja manifestacije moći u čitanju i svojoj mašti izgubiti svi posjetitelji. Tijekom čitavog tjedna posjetitelji će tako moći uživati u jedinstvenom ljetnom ambijentu plaže sa svim popratnim ljetnim sadržajima – koktelima, ležaljkama, pijesku, besplatnim naslovima na hrvatskom i engleskom jeziku nadohvat ruke, novoobjavljenim naslovima, ali i prigodnim popustima na sve naslove koji će se moći kupiti na zagrebačkom Zrinjevcu. Za srijedu navečer organizatori najavljuju i filmsko iznenađenje u suradnji s Motovun film festivalom. "Cilj Mora knjiga je promovirati čitanje i ljubav prema svijetu knjiga. Nadamo se da će ove godine, kao i prošlih, More knjiga postati najpoželjnija ljetna gradska destinacija te mjesto na kojemu će svi posjetitelji imati priliku barem na trenutak zakoračiti u čaroban svijet knjige. Ovogodišnje More knjiga obilježit će i pokretanje jedinstvenog projekta promocije kulture čitanja u Hrvatskoj – Facebook reading challenge – u kojem će moći sudjelovati svi zainteresirani ljubitelji knjiga i oni koji će to tek postati, gdje god se nalazili“, rekla je Ana Marija Žužul, organizatorica Mora knjiga.

Autor: D. P. Fotografije: PR