Suradnja između ova dva globalna brenda traje već sedmu godinu zaredom. Pivo i zabava odlično idu zajedno, a Heineken sa svojim odraslim potrošačima dijeli i strast prema glazbi. To dokazuje glazbena kampanja 'Live Your Music', koja omogućava uživanje u vrhunskim glazbenim doživljajima. Festival ULTRA Europe izvrsno se uklapa u ovaj koncept jer posjetiteljima, osim sjajnog iskustva, nudi priliku da istinski i kolektivno žive glazbu te odgovorno uživaju u vrhunskom pivu.
Više od 100 izvođača koji će nastupiti na genijalnim pozornicama u Splitu, vrhunska glazba, najpoznatije pivo na svijetu, stvaranje uspomena i druženje s posjetiteljima koji stižu iz više od 140 zemalja svijeta – sve to povezuje ono najbolje što možete doživjeti ovo ljeto na ULTRA Europe festivalu.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju