Nova dm reklamna kampanja motivira na promjene. Jer u promjeni leži naš potencijal.
Svaki čovjek je svestran, svaka osoba ima različite talente. Ali potrebno ih je razvijati kako bismo u potpunosti razvili sebe - to je ono što dm želi potaknuti kod svakoga od nas. Zato je naša nova reklamna kampanja više od samog oglašavanja: želimo stvoriti impuls promjene koji će potaknuti osobni razvoj.
Promjena počinje u meni
Promjena u središtu pažnje
Aktualna kampanja usmjerena je na promjenu. Jer samo oni koji imaju hrabrosti ići novim putevima, mogu otkriti nove perspektive i potpuno iskoristiti vlastiti potencijal. Jer samo odmakom od poznatog počinjemo prepoznavati mogućnosti i prilike koje često previdimo u svakodnevnom životu. Osim toga, napuštanjem starih obrazaca i struktura razmišljanja potičemo kreativnost i nadahnjujemo nove ideje.
Promjena počinje u meni
Pa ipak, premda se toliko govori o promjeni, promjena kod mnogih izaziva strah. Ulazak u nepoznato i odbacivanje starih navika znači napuštanje vlastite zone udobnosti - a to je upravo ono na što nas dm želi potaknuti, pa TV spotovi prikazuju ljude koji se moraju boriti sami sa sobom prije nego što uspiju ostvariti promjenu.
Promjena počinje u meni
Promjena počinje u meni
Samo oni koji pobijede vlastite iracionalne unutrašnje strahove, stvaraju prostor za napredak, za novu, drukčiju budućnost u kojoj žive baš onako kako to žele. A najbolje vrijeme za početak je baš danas jer svaka promjena počinje upravo s prvim korakom.
Promjena počinje u meni
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju