Kolorit je sveden na minimum, prevladava crvena božićna nota upotpunjena osjećajem moćnog baršuna, a dinamiku kampanje postižu elegantni i statement modeli sunčanih naočala i dioptrijskih okvira. Bilić Vision Optika već dva desetljeća njeguje tradiciju kvalitetnih usluga i najviših standarda za svoje klijente, a ulazak u treće desetljeće poslovanja obilježava promjenom imena i vizualnog identiteta tvrtke u – ALFA VISION OPTIKA. Korak u novo desetljeće idealan je za odluku promjene imena kojom Alfa Vision Optika žele najaviti dodatno ulaganje u poslovanje kao i profesionalnu ekspanziju - otvorenje nove optike, u siječnju, u Masarykovoj ulici te još jedne optike, s prvim danima proljeća u istočnom dijelu grada Zagreba.

promo Bilić Vision



Kampanjom, uvjerljivo, dominira najnoviji crni model Celine sunčanih naočala koji bi, po svojoj popularnosti, uskoro mogao i nadići njihov kultni model Edge. Riječ je o masivnom i kockastom modelu sunčanih naočala 4055, pažljivo ukrašenim zakovicama u boji zlata koji jednako dobro pristaje uz masivne kapute ili elegantna ženska odijela. Riječ je o, trenutačno, najprodavanijem Celine modelu u Bilić Vision Optici za koji se, tijekom studenog, formirala čak i posebna lista čekanja. Posebno nas veseli činjenica što je za ljeto 2020. u najavi isti takav model, samo u bijeloj boji

Dašak Božića u kampanji donosi nam i Chanel model okruglih sunčanih naočala s crnim naočalnim lećama, pažljivo obrubljen zlatnim notama.

Dozu glamura u kampanji donosi luksuzni brend DITA, kroz luksuzni model Metamat - u stilu diva starog Hollywooda. Posljednji, četvrti model sunčanih naočala u kampanji, i jest Max Maria model Iris kojim se ističe sve popularniji – trend retro klasike.

Kad je riječ o dioptrijskim okvirima, kampanjom dominira razigrani okvir Alain Mikli koji crno-bijelom kockastom kombinacijom podcrtava snagu žene, dok crveno-crni Alain Mikli model u kombinaciji uokviruje njenu eleganciju.

Dita model Volnere, iz najnovije kolekcije proljeće/ljeto 2020, namijenjen je svim ljubiteljicama mačkastih modela, a cijela božićna kampanja zaokružena je savršenim, snježno - bijelim Yves Saint modelom dioptrijskih naočala.

Ono što nas dodatno veseli jest činjenica što Bilić Vision Optika, tijekom cijelog prosinca, posebnom božićnom akcijom daruje 20% popusta na dioptrijske okvire iz kompletnog asortimana, a prilikom njihove kupnje možete obaviti i besplatan pregled vida.

BilićVision Optika već dva desetljeća njeguje tradiciju kvalitetnih usluga i najviših standarda za svoje klijente, a ulazak u treće desetljeće poslovanja obilježava promjenom imena i vizualnog identiteta tvrtke u – ALFA VISION OPTIKA. Korak u novo desetljeće idealan je za odluku promjene imena kojom Alfa Vision Optika žele najaviti dodatno ulaganje u poslovanje kao i profesionalnu ekspanziju - otvorenje nove optike, u siječnju, u Masarykovoj ulici te još jedne optike, s prvim danima proljeća u istočnom dijelu grada Zagreba.