Otvoreni razgovor o intimnom zdravlju žene, menstruaciji i maternici? Moguće je. S obzirom na to da je spomenuta tema često smatrana tabu temom, vjerujemo da je napokon došlo vrijeme kada se ovoj tematici otvoreno i bez srama može i treba govoriti. U tome svakako pomažu i veliki projekti, jedan takav je i nedavno objavljena reklama brenda Libresse koja je oduševila žene diljem svijeta u samo tri minute. Upravo u tom vremenu prikazuje se stvarna priča koja stoji iza menstruacije. 

Čudne, divne, sretne i tužne #pričeiznutra oduševile javnost
promo 

Kampanja koja se odvija pod hashtagom #pričeiznutra, a cilj joj je prikazati život žena i njihovih maternica na što vjerodostojniji i otvoreniji način. 'Naše priče o maternici nikad nisu jednostavne. Ali sve one su čudne i divne, sretne i tužne i treba ih se čuti', riječi su kojima su tvorci opisali ovaj projekt. Iako možda na prvu djeluju nezgodno i čudno, ove priče su bitne iz nekoliko razloga. Prvi - svojom pričom možemo pomoći drugim djevojkama koje se možda bore s istim mislima. Drugo - ovu temu tako možemo približiti i muškarcima. Treće - pokazujemo da nismo same. Razlozi se mogu nabrajati do besvijesti, što je dobar dokaz da menstruacija i maternica ne bi trebale biti tabu. Zato, žene, ne bojte se i ispričajte svoju priču iznutra. Nikada ne znate kome možete pomoći. 

Također, ova kampanja je i svojevrsna borba protiv pretpostavke da postoji jedna biološka vremenska crta po koje sve žene žive: u adolescenciji dobiju menstruaciju, ona se ponavlja praćena s nešto bolova, požele dijete, zatrudne, imaju još mjesečnica, mjesečnica prestane, dođe menopauza. S obzirom na to da se žene rijetko potiče na razgovor o intimnom zdravlju, upravo ove tri minute nastoje to promijeniti. 

Čudne, divne, sretne i tužne #pričeiznutra oduševile javnost
promo