Otvoreni razgovor o intimnom zdravlju žene, menstruaciji i maternici? Moguće je. S obzirom na to da je spomenuta tema često smatrana tabu temom, vjerujemo da je napokon došlo vrijeme kada se ovoj tematici otvoreno i bez srama može i treba govoriti. U tome svakako pomažu i veliki projekti, jedan takav je i nedavno objavljena reklama brenda Libresse koja je oduševila žene diljem svijeta u samo tri minute. Upravo u tom vremenu prikazuje se stvarna priča koja stoji iza menstruacije.
Kampanja koja se odvija pod hashtagom #pričeiznutra, a cilj joj je prikazati život žena i njihovih maternica na što vjerodostojniji i otvoreniji način. 'Naše priče o maternici nikad nisu jednostavne. Ali sve one su čudne i divne, sretne i tužne i treba ih se čuti', riječi su kojima su tvorci opisali ovaj projekt. Iako možda na prvu djeluju nezgodno i čudno, ove priče su bitne iz nekoliko razloga. Prvi - svojom pričom možemo pomoći drugim djevojkama koje se možda bore s istim mislima. Drugo - ovu temu tako možemo približiti i muškarcima. Treće - pokazujemo da nismo same. Razlozi se mogu nabrajati do besvijesti, što je dobar dokaz da menstruacija i maternica ne bi trebale biti tabu. Zato, žene, ne bojte se i ispričajte svoju priču iznutra. Nikada ne znate kome možete pomoći.
Također, ova kampanja je i svojevrsna borba protiv pretpostavke da postoji jedna biološka vremenska crta po koje sve žene žive: u adolescenciji dobiju menstruaciju, ona se ponavlja praćena s nešto bolova, požele dijete, zatrudne, imaju još mjesečnica, mjesečnica prestane, dođe menopauza. S obzirom na to da se žene rijetko potiče na razgovor o intimnom zdravlju, upravo ove tri minute nastoje to promijeniti.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.