Ponedjeljak, 10. kolovoza 2020. – Osim što se priprema za rušenje svjetskog rekorda s najvećim slavljeničkim digitalnim „valom“ ikad stvorenim na društvenim medijima, Mastercard još jednom pokazuje kako lopta može probuditi navijačku iskru u svakome od nas i potaknuti nas da slavimo ono najbolje što nogomet može ponuditi.
Po prvi puta će se četvrtfinale, polufinale i finale UEFA Champions League igrati kao dvotjedni turnir, a očekuje se kako će milijuni obožavatelja diljem svijeta utakmice pratiti putem TV-a ili prijenosa uživo iz svojih domova.
Raja Rajamannar, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Mastercard je izjavio: „Znamo kako za ljubitelje nogometa lopta može pokrenuti nešto neprocjenjivo – od uzbuđenja kada omiljeni igrač zabije gol, do čiste radosti zbog same utakmice. Početkom pandemije morali smo se brzo okrenuti digitalnim iskustvima čime smo pokazali koliko je promjenjivo okruženje u kojima živimo. Pozivajući navijače da sudjeluju u stvaranju najvećeg digitalnog vala, podsjećamo sve zaljubljenike u nogomet diljem svijeta da ova igra može pokrenuti globalno slavlje, čak i kada smo udaljeni jedni od drugih, što je zaista neprocjenjivo. Ovom kampanjom želimo povezati navijače s njihovom strašću prema sportu, njihovim nogometnim herojima, pružajući im nezaboravno iskustvo iz udobnosti doma. Kao tehnološki inovator, Mastercard uvijek nastoji postaviti nove trendove, a ovime obožavateljima najvažnije sporedne stvari na svijetu osiguravamo uistinu nezaboravno iskustvo.“
Težnja da se oformi najveći svjetski digitalni val i tako pruži mogućnost obožavateljima diljem svijeta da proslave svoju ljubav prema sportu, ojačana je partnerstvom s najbrže rastućom društvenom platformom na svijetu, TikTok-om, a naknadno će se proširiti i na druge platforme, uključujući Instagram i Facebook. Izazov #PricelessWave započet će nogometne legende Fernando Torres i Marcel Desailly koji će time ohrabriti navijače da nastave val.
Obožavatelji mogu sudjelovati u izazovu #PricelessWave snimajući TikTok video materijale gdje je izazov i postavljen. Podižući ruke od dna do vrha ekrana, sudionike se nagrađuje Mastercardovim nogometnim zvukom te slavljeničkim konfetima. Mastercardov zvučni identitet će poboljšati iskustvo obožavatelja na TikToku i omogućiti im da podrže svoje omiljene nogometne timove i igrače tijekom turnira.
Snimite vlastiti slavljenički val, pružite podršku timu za kojeg navijate i pridružite se Mastercardovom TikTok izazovu #PricelessWave na: https://www.tiktok.com/tag/pricelesswave
Tijekom UEFA Lige Prvaka posjetite i platformu Priceless.com na kojoj imate priliku osvojiti neprocjenjiva iskustva s nizom nogometnih legendi, ali i poslušati ekskluzivne priče o tome kako im je lopta promijenila život.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju