Riječ je o promjeni načina pripreme i održavanja projekata, u online i offline mogućnosti sudjelovanja. Hibridni model sajmovanja usmjeren je na kreiranje i snaženje zadovoljstva izlagača i njihovih proizvoda, kao i samih posjetitelja, u realnom i virtualnom vremenu. Ovaj vikend uspješno je završen prvi takav hibridni sajamski projekt u Hrvatskoj – Beauty&Hair i Dentex Expo Zagreb 2020. 

Beauty, Dentex & Health Expo 2020 online edition

Beauty, Dentex & Health Expo 2020 online edition digitalna je ekstenzija sajmova prezentirana u periodu od 21. do 27. rujna preko Entrio platforme, a emitiran sadržaj organiziran je u suradnji s Ivom Belé, trenericom načela uspjeha. Okupljeno je 34 vrhunska stručnjaka koji su kroz 10 predavanja i 6 panela tijekom 15 sati programa pružili znanje i alate gledateljima iz različitih područja: motivacije/psihologije, zdravlja, nutricionizma/sporta, prodaje, poduzetništva i beauty segmenta. Online edicija sajmova izazvala je veliki interes publike.

Prvi hibridni sajamski projekt u organizaciji Zagrebačkog velesajma
promo 

„Hibridni model sajma kombinacija je online i offline aktivnosti, u kojoj se svi aspekti organizacije licem u lice koji mogu, transformiraju u istovjetnu digitalnu opciju te se nude kao mogućnost alternativnog izbora. Hibridni model uključuje simultane digitalne i fizičke ponude, posebice, organizaciju sastanaka, prijenosa događanja u živo i digitalne izložbene salone. Obilježje hibridnih modela je interakcija u realnom vremenu, bilo putem poveznice na događanje ili putem Internet kanala i društvenih mreža. Njime se snaži izlaganje izlagača, njihovih proizvoda ili brendova u proširenom, realnom i virtualnom ekosistemu, a isto vrijedi i za diseminaciju i doseg edukacije, koja uz umrežavanje, postaje nova ponuda vrijednosti i motivacija za sudjelovanje na sajmovima u oba oblika.“ – izjavila je dr.sc. Dina Tomšić, direktorica Zagrebačkog velesajma.

Izložbeni dio sajmova

Izložbeni dio sajma Beauty&Hair Expo Zagreb održan je u subotu i nedjelju, 26. i 27. rujna u paviljonu 8A. Posjetitelji su mogli prisustvovati različitim beauty edukacijama, prezentaciji maderoterapije te kupiti frizerski asortiman po povoljnim sajamskim cijenama. Na sajmu je prezentiran i Mobile nail printer, novi trend u uređivanju noktiju. Sead Nunić održao je look&learn seminar na temu 50 nijansi plave+3 tehnike balayage, a održane su i modne revije u organizaciji Direkcije Kraljice Hrvatske.

Prvi hibridni sajamski projekt u organizaciji Zagrebačkog velesajma
promo 

Fokus ovogodišnjeg Dentex-a usmjeren je na dvodnevni kongres „Estetika u dentalnoj medicini“ u organizaciji Hrvatske komore dentalne medicine.  Bila je to prilika za neposredan kontakt i poslovne razgovore s predstavnicima dentalne industrije.

Izložbeni dio oba sajma okupio je ukupno 101 izlagača na više od 2500 četvornih metara prostora, a pripremljeno u suradnji s partnerima 40 sati stručnog programa. Sadržajno je kreiran sukladno organizacijskim i tržišnim mogućnostima vezanima uz pandemiju Covid-19 uz poštivanje svih epidemioloških mjera.

Sajmove je svečano otvorio gospodin Milan Bandić, gradonačelnik grada Zagreba.

Ulaz je bio besplatan.