Riječ je o promjeni načina pripreme i održavanja projekata, u online i offline mogućnosti sudjelovanja. Hibridni model sajmovanja usmjeren je na kreiranje i snaženje zadovoljstva izlagača i njihovih proizvoda, kao i samih posjetitelja, u realnom i virtualnom vremenu. Ovaj vikend uspješno je završen prvi takav hibridni sajamski projekt u Hrvatskoj – Beauty&Hair i Dentex Expo Zagreb 2020.
Beauty, Dentex & Health Expo 2020 online edition
Beauty, Dentex & Health Expo 2020 online edition digitalna je ekstenzija sajmova prezentirana u periodu od 21. do 27. rujna preko Entrio platforme, a emitiran sadržaj organiziran je u suradnji s Ivom Belé, trenericom načela uspjeha. Okupljeno je 34 vrhunska stručnjaka koji su kroz 10 predavanja i 6 panela tijekom 15 sati programa pružili znanje i alate gledateljima iz različitih područja: motivacije/psihologije, zdravlja, nutricionizma/sporta, prodaje, poduzetništva i beauty segmenta. Online edicija sajmova izazvala je veliki interes publike.
„Hibridni model sajma kombinacija je online i offline aktivnosti, u kojoj se svi aspekti organizacije licem u lice koji mogu, transformiraju u istovjetnu digitalnu opciju te se nude kao mogućnost alternativnog izbora. Hibridni model uključuje simultane digitalne i fizičke ponude, posebice, organizaciju sastanaka, prijenosa događanja u živo i digitalne izložbene salone. Obilježje hibridnih modela je interakcija u realnom vremenu, bilo putem poveznice na događanje ili putem Internet kanala i društvenih mreža. Njime se snaži izlaganje izlagača, njihovih proizvoda ili brendova u proširenom, realnom i virtualnom ekosistemu, a isto vrijedi i za diseminaciju i doseg edukacije, koja uz umrežavanje, postaje nova ponuda vrijednosti i motivacija za sudjelovanje na sajmovima u oba oblika.“ – izjavila je dr.sc. Dina Tomšić, direktorica Zagrebačkog velesajma.
Izložbeni dio sajmova
Izložbeni dio sajma Beauty&Hair Expo Zagreb održan je u subotu i nedjelju, 26. i 27. rujna u paviljonu 8A. Posjetitelji su mogli prisustvovati različitim beauty edukacijama, prezentaciji maderoterapije te kupiti frizerski asortiman po povoljnim sajamskim cijenama. Na sajmu je prezentiran i Mobile nail printer, novi trend u uređivanju noktiju. Sead Nunić održao je look&learn seminar na temu 50 nijansi plave+3 tehnike balayage, a održane su i modne revije u organizaciji Direkcije Kraljice Hrvatske.
Fokus ovogodišnjeg Dentex-a usmjeren je na dvodnevni kongres „Estetika u dentalnoj medicini“ u organizaciji Hrvatske komore dentalne medicine. Bila je to prilika za neposredan kontakt i poslovne razgovore s predstavnicima dentalne industrije.
Izložbeni dio oba sajma okupio je ukupno 101 izlagača na više od 2500 četvornih metara prostora, a pripremljeno u suradnji s partnerima 40 sati stručnog programa. Sadržajno je kreiran sukladno organizacijskim i tržišnim mogućnostima vezanima uz pandemiju Covid-19 uz poštivanje svih epidemioloških mjera.
Sajmove je svečano otvorio gospodin Milan Bandić, gradonačelnik grada Zagreba.
Ulaz je bio besplatan.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju