Moderna žena današnjice sa samopouzdanjem i stavom uspješno probija „stakleni strop“ i budući da sama upravlja svojim financijama povremeno traži pomoćnika ili pomoćnicu za kućanske poslove, kako bi se posvetila razvoju biznisa. Velika je to promjena s obzirom na početak tisućljeća, kada je ženi samo razmišljanje o uspješnoj karijeri bilo ravno tek dobrom snu koji bi voljela pretvoriti u stvarnost. Glavno mjerilo uspješnosti žena tada je bilo, naravno, ostvarenje majčinstva.

Žene danas nose dvostruki teret

Žene znaju što žele i napokon imaju hrabrosti to i tražiti
Press 


Iako se žena u posljednjih dvadeset godina naučila izboriti za sebe, još uvijek nije sve idealno. I dalje joj se nameću rodne patrijarhalne uloge pa Žena 2.0 zapravo nosi – dvostruki teret.

Baš poput svojih muških kolega, moderna žena dnevno barem osam sati provodi na poslu, no po povratku kući čeka je i drugi posao – briga za djecu i kućanstvo. Prema podacima Pravobraniteljice za ravnopravnost spolova (2018.) u Hrvatskoj čak 83% rutinskih kućanskih poslova obavljaju žene, dok ih tek 16,6% partnera dijeli ravnopravno. Naravno, posao i majčinstvo nisu jedine ženine uloge. Konačno je društveno prihvatljivo da se žena realizira kao individualna i jedinstvena osoba, educira se kada sama to želi i bavi se stvarima koje ju zanimaju.

Kako „trpi“ više društvenih uloga od muškarca, žena više ne želi biti druga. Želi ravnopravnost, kako u odgoju djece, kućanskim poslovima i organizaciji svog vremena, tako i u donošenju odluka o kupnji. I tu ne mislimo samo na kupnju prehrambenih namirnica i higijenskih potrepština, već i na donošenje odluke o kupnji „muških stvari“, od pametnih kućanskih uređaja do automobila.

Uponor Hrvatska pokrenuo kampanju: „Moderne žene znaju što žele“

Žene znaju što žele i napokon imaju hrabrosti to i tražiti
Press 

Financijska neovisnost i sloboda preduvjeti su svake emancipacije. Otkad se žena emancipirala, sada konačno može reći što želi i te svoje snove može ostvariti. Žensku borbu za jednakost potvrđuje i Uponor Hrvatska. Upravo žene sve češće biraju inovativne tehnološke naprave pa tako i naš Uponor Smatrix Pulse sustav za pametno grijanje kojim se upravlja putem mobitela ili tableta. Nakon što žena dođe kući nakon napornog radnog dana, zadnje što želi je prepirati se s partnerom oko toga je li u sobi toplo ili hladno. Zapravo, žene su zaluđene pametnim tehnologijama za kućanstvo jer shvaćaju kako im te inovativne stvarčice olakšavaju život i štede vrijeme. Žene se sada konačno usude reći što žele i mi to svakako želimo podržati.

Osim što ruši stereotipe o muško-ženskim aktivnostima u i oko kuće, nova kampanja Uponora potiče žene da se izbore za svoje želje. Istina je da su žene oduvijek znale što žele, no sada napokon imaju hrabrosti to i tražiti. Podržimo ih zbog toga!