Glavni cilj Tjedna ljepote edukacija je postojećih i novih klijenata o važnosti njege kože lica, ali i cjelokupne njege tijela. Provodeći ovu manifestaciju, Udruženje kozmetičara RH nastoji približiti usluge što većem broju klijenata, omogućiti im da se upoznaju s njihovim uslugama i radom, informirati ih da saloni ne nude samo tretmane uljepšavanja, već njihove usluge imaju važnu ulogu i u očuvanju zdravlja.

Marija Šuško Karlić, predsjednica Udruženja kozmetičara RH
promo Marija Šuško Karlić, predsjednica Udruženja kozmetičara RH

Predsjednica Udruženja kozmetičara Republike Hrvatske, Marija Šuško Karlić otkriva sve prednosti projekta ne samo za salone već i za klijente. „Tijekom osam godina provođenja ove manifestacije više od 100 salona iz svih djelova Hrvatske sudjelovalo je u Tjednu ljepote. Njihova iskustva su različita, ali ono što je nama najvažnije je da pored novih salona koji se prijavljuju uvijek imamo i stalne salone koji su s nama u ovoj priči od samih početaka. To je svojevrsna potvrda uspješnosti i potrebe ovog projekta.“

Iskustvo salona koji su sudjelovali u Tjednu ljepote nosi dobre i pozitivne povratne informacije koje potvrđuju da su tijekom trajanja Tjedna ljepote uspjeli povećati svoj promet u salonu te da su dobili neke nove klijente, što i jest jedan od razloga zašto saloni sudjeluju u ovoj manifestaciji.

Humanitarna strana Tjedna ljepote

Od samih početaka Tjedan ljepote ima i svoju humanitarnu stranu, na što je Udruženje kozmetičara izuzetno ponosno. Uvijek se dio od iznosa kotizacija donira u humanitarne svrhe čime se pomaže onima kojima je pomoć u tom trenutku najpotrebnija.

TJEDAN LJEPOTE: Najveći projekt Udruženja kozmetičara Republike Hrvatske
promo 

“Svojim humanitarnim dijelom, svake godine, nastojimo obuhvatiti što različitije skupine društva. Ove godine u suradnji s Udrugom RTL pomaže djeci dio prikupljenih sredstava donirat ćemo njima za provedbu njihovih projekata kojima pomažu našim najmlađim sugrađanima – djeci. Drago nam je da ovim projektom možemo bar malo pridonijeti njihovom sretnom i zdravijem odrastanju”.

Udruženje kozmetičara i kroz druge svoje projekte uvijek nastoji osigurati provedbu i humanitarnog dijela. Pa tako i uslijed pandemije Korona virusom, ali i nesretnih potresa koji su pogodili sjever Hrvatske, nastoje pomagati salonima koji su se našli u bezizlaznim situacijama.

Važnost edukacije

Edukacija o važnosti njege kože, ali i cijelog tijela, iznimno je važna. Slijedeći upute profesionalaca, rezultati kod klijenata su neizbježni na radost obje strane. Klijentima je danas dostupno puno informacija preko interneta, kao i brošura, ali oni sami ne vide stvarno stanje kože, kao što je vidi terapeut. Nepravilnom njegom kože može se napraviti poprilična šteta. Stoga i jest jedino riješenje dobra edukacija.

“Iz osobnog iskustva mogu reći da klijenti žele biti educirani i žele znati više. Kada im terapeut, koji je puno uložio u svoju edukaciju, pravilno predstavi i obrazloži zašto nešto radi i zašto im je potreban baš taj tretman, koje beneficije im donosi, onda se dobije klijent koji je zadovoljan izašao iz salona. A, to i jest najvažnije. Individualan pristup klijentima je jako važan i stvara atmosferu međusobnog povjerenja ”, istaknula je Šuško Karlić.

TJEDAN LJEPOTE: Najveći projekt Udruženja kozmetičara Republike Hrvatske
promo 

Tjedan ljepote 2022. godine

Iako je ovogodišnje izdanje Tjedna ljepote tek završilo iz Udružena kozmetičara ističu kako već sada kreću u pripreme za iduću godinu. Jer posla je puno, a vremena uvijek fali.

Svi saloni koji žele sudjelovati u Tjednu ljepote moći će se prijaviti preko službene stranice Udruženja kozmetičara Republike Hrvatske: udruzenje-kozmeticara-hr.hr, gdje se mogu naći svi uvjeti sudjelovanja.

Sudjelovanjem u Tjednu ljepote saloni dobivaju priliku da budu medijski vidljiviji i da njihova poruka, ponuda i usluga dođe do što većeg broja ljudi. Osim toga, sudjelovanjem u Tjednu ljepote, saloni dobivaju priliku da ožive zimski mjesec tijekom kojega inače stagnira posao u svim salonima.