Jeste li znali da se sjećamo samo jedan posto onoga što smo dodirnuli, dva posto onoga što smo čuli, pet posto onoga što smo vidjeli, 15 posto onoga što smo okusili, ali zato čak - 75 posto onoga što smo pomirisali! Naime, prema istraživanjima iz područja neuromarketinga, čak 75 posto emocija uzrokovano je mirisom, koji se zatim pohranjuje u naš mozak prema sjećanjima i iskustvima.
Zato je, uz vid, sluh i dodir upravo miris najvažniji osjet koji oblikuje našu stvarnost te utječe na raspoloženje i koncentraciju, uz stvaranje emocija. Vodeći se time, tvrtka Pevex kreirala je svoju kampanju s kojom će se kupci, od danas, moći upoznati u njihovim prodajnim centrima, i to na četiri atraktivne lokacije: Pevex Jankomir, Pevex Žitnjak, Črnomerec i Sesvete.
Kao prvi i pravi vjesnik proljeća, tvrtka Pevex odlučila je požuriti dolazak proljeća postavljajući na svoja prodajna mjesta pametne uređaje partnera Go2Digital koji, primjećujući prolazak ljudi, ispuštaju miris svježe pokošene trave. Naime, upravo su mirisi ti koji nas podsjećaju na lijepe i događaje i situacije poput djetinjstva, donoseći pritom osjećaj sreće i zadovoljstva.
Nadalje, nakon sedam godina istaživanja dokazano je da upravo miris svježe pokošene trave oslobađa kemijski spoj koji ljude čini sretnijima i opuštenijima, a mogao bi spriječiti i gubitak pamćenja u starijoj dobi!
Pozdravljajući najljepši i najmirisniji dio godine Pevex je ujedno predstavio i prvu tako provedenu mirisnu kampanju u Hrvatskoj te su time još jednom pokazali zašto su već godinama vodeća destinacija za asortiman vrtne mehanizacije, alata i pribora te bilja i sadnica.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju