Kako bi kod najmlađih generacija podigao svijest o važnosti energetski učinkovitog ponašanja kroz svakodnevne i praktične trikove, MiniPolis, prvi dječji grad u Hrvatskoj, snimio je i kratki promotivni spot za kojeg su angažirani članovi najpoznatijeg dječjeg plesnog zbora u Hrvatskoj. Riječ je o zboru Zagrepčanke i dečki koji na YouTubeu do sada ima više od 70000 pretplatnika i više od 30 milijuna pregleda. U MiniPolisu vjeruju da će upravo prepoznatljiva lica malenih zvijezda omogućiti širi doseg njihove inicijative za energetsku učinkovitost.
MiniPolis svoje malene posjetitelje kontinuirano educira o obnovljivim izvorima električne energije i važnosti energetski učinkovitog ponašanja, a za edukativne potrebe je, u partnerstvu s Hrvatskom elektroprivredom (HEP), izgradio i Kuću energije u kojoj se djeca kroz interaktivne modele vjetroelektrane, hidroelektrane i solarne elektrane mogu upoznati s procesom proizvodnje električne energije.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju