Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Poznati domaći kreativci otkrili po čemu žele da ih pamte

Autor promo

Nova Reebok kampanja u kojoj su predstavljene Reebok Classic Leather Legacy AZ tenisice potaknula je temu naslijeđa među pripadnicima generacije Z, a poznati brend je u kampanju uključio neke od najpoznatijih domaćih kreativaca koji su se zapitali po čemu će oni ostati zapamćeni

teigan-collage (67) Izvor: promo

Pozitivna energija, razbijanje tabua, promjene u društvu, hrabrost i odvažnost samo su dio onoga po čemu bi mladi kreativci iz nove Reebok kampanje voljeli da ih ljudi pamte. To je njihov „legacy“, njihova ostavština ovom društvu, ovom svijetu. Upravo je Reebok svojom novom kampanjom i sloganom Lead with your legacy pokrenuo tu temu među pripadnicima generacije Z. Na ta su pitanja među ostalim odgovarali Ella Dvornik, Ema Luketin, Nika Pavičić, Sandi Pego i Matija Lazarević koje je brend uključio u lokalnu kampanju.


„Iskreno, voljela bih da me pamte po dobroj zezanciji, šali na svoj račun, pozitivnoj energiji i šarenim
modnim kombinacijama. Iako, tek mi je 30, pa sam uvjerena da ću napraviti još puno toga po čemu bih
voljela biti zapamćena, ali najbitnije mi je da uz moje ime uvijek ide neka šaljiva i pozitivna energija. I
voljela bih biti osoba za koju će reći da je uvijek razbijala tabue, koja je bila dobar prijatelja i pomagala
drugima“, rekla je Ella Dvornik.


Mlada poduzetnica i jedna od najpoznatijih hrvatskih influencerica, Ema Luketin, voljela bi da je pamte
po dobrom i pozitivnom: „Ono čemu stvarno težim kroz život je da me ljudi pamte po promjenama koje
sam napravila u ljudima, društvu, razmišljanju i pogledu na svijet pogotovo kod mladih. Želim da se
maknemo iz okvira kako bi život trebao izgledati, što bi trebali raditi s koliko godina, kako se oblačiti i
koju muziku slušati. Imam veliku sreću što sa svojom platformom mogu doći do jako puno ljudi i reći im
da je i više nego ok izaći iz okvira i da je najbitnije kakvi smo iznutra - jer nas po dobroti pamte“.

 Izvor: promo

Nika Pavičić, jedna od omiljenih mladih influencerica, koja je dio Joomboos ekipe, željela bi, pak, ljudima ostati u pamćenju po svojoj ljudskosti. “Voljela bih da za 20 godina od danas na spomen mog imena ljudima dođe asocijacija na normalnu, prizemnu i ostvarenu osobu. Nije mi cilj da me zna što više ljudi već da me znaju oni pravi. Voljela bih da moja djeca jednog dana budu ponosna na život koji sam im osigurala i temelje koje sam im postavila jednako kao što sam i ja danas ponosna na svoje roditelje,” komentirala je simpatična influencerica koju mladi pratitelji obožavaju.

„Volio bih da me pamte kao osobu punu pozitive i kreativnog duha. Poduzetnika koji prati trendove i ne
propušta poslovne prilike te vjeruje da može sve što poželi, samo treba probati i nikad ne odustati“,
rekao nam je Sandi Pego, mladi poduzetnik koji je među prvima isprobao Rebok Classic Leather Legacy
AZ tenisice, dok je umjetnik Matija Lazarević, poznatiji pod imenom LayZ istaknuo kako bi volio da ga pamte po hrabrosti i odvažnosti za praćenje vlastitih snova. „Volio bih da ljudi pamte i prepoznaju svamoja odricanja i disciplinu. Volio bih da me pamte kao motivaciju. Volio bih da me pamte po svemunemogućem pretvorenom u moguće“, zaključio je.

 Izvor: promo

Reebok je, naime, ove jeseni predstavio nove Classic Leather Legacy AZ tenisice inspirirane siluetom poznatog AZTEC II modela. Nove Classic Leather Legacy AZ tenisice spoj su modernog i retro stila te povezuju kultnu prošlost Reeboka s restrukturiranom, modernom tenisicom za budućnost. Novi model tenisica dostupan je u Buzz, Shooster i approved! trgovinama, a više informacija dostupno je na LINKU.

Magazin

Royals