Davne 1964. godine u Parizu, nastao je brend o kojem su danas ovisne žene diljem svijeta i to vrlo opravdano jer je riječ o brendu koji je na globalnom tržištu postavio posebno visoke standarde.

Cilj brenda Kérastase danas, isti je kao i nekada – biti neupitno luksuzan brend za njegu kose. Uvijek ostati dosljedan i vjeran svom nasljedstvu te sposoban u privlačenju novih generacija na novim tržištima.

L'Oréal Adria - Ana Androsevic i Ivana Mijatovic_640x426
promo 

Korištenje Kérastase proizvoda postao je životni stil koji svaku ženu osnažuje i čini najboljom verzijom nje same. Kada je riječ o salonima, Kérastase kroz svoje tretmane i linije nudi opuštajuće tretmane na koje se vrlo lako naviknuti, a povjerenje koje pruža svojim korisnicima već godinama, dokazuje koliko je znanja i iskustva uloženo u svaki proizvod.

Već gotovo 60 godina, žene diljem svijeta imaju priliku uživati u personaliziranoj njezi vlasišta i kose uz inovativne proizvode, koji dolaze od strane ovog luksuznog francuskog brenda. Upravo je sinoć, u prekrasnom adventskom ambijentu kultnog zagrebačkog restorana Okrugljak, održana Kérastase božićna večera, u čast brendu i uspješnoj i za sve pomalo izazovnoj 2021. godini, s nadom u ljepšu i manje stresnu 2022. godinu.

Kérastase_2_640x426
promo 

Nema sumnje da će Kérastase i u nadolazećoj godini oduševiti svojim luksuznim linijama proizvoda i da su već u pripremama neke nove inovacije koje će postati svakodnevna beauty rutina mnogih pripadnica ljepšeg spola. U Kérastase-u ne postoji jedno tumačenje  ljepote, nego beskonačno njih i upravo zato, uđite u Novu godinu s najglamuroznijom kosom ikada.