Najpoznatiji domaći brend nakita, Borboleta, i ovog nas je Božića oduševio, kako svojim novim kolekcijama, širenjem i priznanjima, tako i neodoljivom, televizijskom reklamnom kampanjom.

Prva video reklama iz Borbolete podsjetila nas je na bajkovite trenutke snježnog Božića i nova kolekcija ‘Lueur Love’, ogrlice i narukvice s motivima srca, ručno izrađenih od poludragog kamenja i srebra s pozlatom 18kt zlata, se savršeno uklopila u taj ugođaj. 

lueur (1).jpg
Stanislav Kostić 

lueur.jpg
Stanislav Kostić 


‘Sve što ovog Božića trebate je ljubav’, poruka je Borboleta kampanje, a mi bi uz to dodali, da trebamo i malo Borboleta nakita.


Produkcija: Marko Gregurić/STAV STUDIO
Set dizajn: Stanislav Kostić
Glume: Vivian Vidaković, Mihovil Milutina
Asistent: Željka Stiplošek

Osim čarobne nove kolekcije nakita, Borboleta je ove godine na tržište plasirala i novi program ‘Good wish souvenirs’ odnosno Suvenire dobrih želja i to ljetnu i zimsku verziju, koja je namijenjena prvenstveno prodaji kroz DM trgovine u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i drugim zemljama, ali i ostalim prodajnim kanalima. Ova blagdanska kolekcija narukvica ima vrlo atraktivne cijene, a sastoji se od osam motiva, kako prepoznatljivih obilježja Hrvatske, tako i zimskih motiva kao sto su Orašar, snježna pahulja, sob, mašnica itd… 

good wish (1).jpg
Stanislav Kostić 

good wish.jpg
Stanislav Kostić 

Osim kontinuiranog razvoja noviteta, Borboleta ne prestaje ni širiti svoje tržište te je tako ovih dana otvorila i prvo prodajno mjesto u Srbiji, točnije ‘Beogradu na vodi’ u TC Galerija, najvećem trgovačkom centru na ovim područjima, kao i još dvije trgovine u BiH te jednu u Pragu.

Plan za iduću godinu im je, kažu nam iz razvoja Borbolete, nastaviti rast i razvoj online tržišta na europskoj razini, kao i otvaranje još prodajnih lokacija u Srbiji, a i širenje putem franšize na tržište Bliskog Istoka.
Stoga nije ni čudo da je čuveni Financial Times ove godine izdvojio Borboletu kao jednu od 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi i time im odao značajno priznanje, budući da je Financial Times ipak najveći autoritet u medijsko financijskom svijetu.

Borboleta nakit, najomiljenije poklone većine žena, možete kupiti na prodajnim mjestima diljem Hrvatske, ali i putem online shopa www.borboleta.co uz pregršt pogodnosti.