Rikke Blæsild, voditeljica asortimana i dizajna u JYSKu je zajedno sa svojim timom postavila smjer za razvoj JYSKovog asortimana proizvoda u skladu s novim trendovima.
Za proljetnu i ljetnu sezonu osmišljena su nova tri trenda koja se međusobno nadopunjuju, a da pritom sadrže različite proizvode koji savršeno funkcioniraju samostalno.
“Kada radimo s trendovima, želimo da se oni mogu koristiti pojedinačno, ali i zajedno. Vodimo se time da kupcu mora biti jednostavno kombinirati artikle iz različitih kategorija proizvoda, kako bi imao mogućnost izraziti svoj vlastiti stil ”, kaže Rikke Blæsild.
Jedan od trendova je, BALANCE koji definira minimalizam karakterističan za skandinavski dizajn. UTOPIA je trend koji istražuje i poigrava se novim rubnim područjima dizajna interijera, a GROUNDED je trend koji inspirira mirnu atmosferu, poput specifičnog danskog hyggea.
BALANCE
Tijekom pandemije svi smo tražili nove načine za povratak jednostavnijem životu. Podsjetili smo se koliko je važno vratiti se osnovama koje su važne u životu. To je bit trenda BALANCE.
Poanta je u atraktivnim i funkcionalnim proizvodima, koji su dugotrajni i koji se s vremenom mogu koristiti na nove načine, postavljati pod različitim kutovima, na različite površine uz novu primjenu.
Mogućnosti uređenja su neograničene, obzirom na osnovne boje koje su povremeno začinjene atraktivnim elementima. Inspiracija za ovaj trend dolazi iz krajolika skandinavskih plaža i njihovih sunčanih pješčanih dina ugodnih tonova.
UTOPIJA
U modernom svijetu potrebna su nam nova rješenja, poput novih komada namještaja ili dekoracija zanimljivog dizajna. Trend UTOPIA čini kreativan prostor, na razigran način.
Okruženi nesigurnošću, tražimo mjesto za povlačenje, savršeno područje gdje se možemo odmoriti, odahnuti i znati da se ništa loše neće dogoditi.
Raspon boja ima snažnu skandinavsku inspiraciju. Crvena boja donosi optimizam, a fine pastelne u kombinaciji s kaki i svijetloplavom naprosto vas tjeraju na razmišljanje o ljetnim nordijskim noćima.
GROUNDED
U vremenima kada je nepredvidljivost velika, pomaže nam pronaći smirenost i prizemljiti se, a za to je idealan trend GROUNDED.
Trend nam pokazuje da utjehu možemo pronaći u poznatom prostoru, čak i ako to znači otkrivanje novih detalja u okruženju koje nam je već poznato.
Paleta boja privlači poglede i budi znatiželju. Tonovi su inspirirani prirodom – bojom breskve, patlidžana ili smokve, kao i poljima prirodnog cvijeća koje još nije dotakla ljudska ruka.